Спільний приголосний звук є в усіх словах рядка:
Правильно передано звучання слова в рядку:
Однозначними є всі слова в рядку:
Неправильно утворено ступінь порівняння прикметника:
Закінчення -е у формі Кличного відмінка мають усі іменники в рядку:
Орфографічна помилка допущена в слові:
(1) Смачно готує в цю пору мати. (2) Як вона ворожить над борщем! (3) Устає ще в досвіта, чистить і промиває буряки, шаткує їх, нарізає картоплю, січе ножем капусту. (4) Усього потроху добавляє в горщик і помідор, і петрушку, і цибулину, і стручок перцю, і лавровий лист.(5) А м’ясо кладе з кісткою. (6) Ну й борщ тоді виходить – такий, що поки дочекаєшся, язик ладен проковтнути.
Орфографічну помилку допущено в слові:
(1) Смачно готує в цю пору мати. (2) Як вона ворожить над борщем! (3) Устає ще в досвіта, чистить і промиває буряки, шаткує їх, нарізає картоплю, січе ножем капусту. (4) Усього потроху добавляє в горщик і помідор, і петрушку, і цибулину, і стручок перцю, і лавровий лист.(5) А м’ясо кладе з кісткою. (6) Ну й борщ тоді виходить – такий, що поки дочекаєшся, язик ладен проковтнути.
При однорідних членах речення є узагальнююче слово в реченні:
(1) Смачно готує в цю пору мати. (2) Як вона ворожить над борщем! (3) Устає ще в досвіта, чистить і промиває буряки, шаткує їх, нарізає картоплю, січе ножем капусту. (4) Усього потроху добавляє в горщик і помідор, і петрушку, і цибулину, і стручок перцю, і лавровий лист.(5) А м’ясо кладе з кісткою. (6) Ну й борщ тоді виходить – такий, що поки дочекаєшся, язик ладен проковтнути.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
(1) Смачно готує в цю пору мати. (2) Як вона ворожить над борщем! (3) Устає ще в досвіта, чистить і промиває буряки, шаткує їх, нарізає картоплю, січе ножем капусту. (4) Усього потроху добавляє в горщик і помідор, і петрушку, і цибулину, і стручок перцю, і лавровий лист.(5) А м’ясо кладе з кісткою. (6) Ну й борщ тоді виходить – такий, що поки дочекаєшся, язик ладен проковтнути.
Не є словосполученням група слів із тексту:
Прочитайте речення.
(1) В/У нас (2) в/у усі часи завжди линула пісня: на околицю йшли – співали, на кладці прали – співали, (3) в/у млинах співали, (4) в/у хатах – співали. А тепер село мовчить, бо ті пісні, котрі зараз гудуть (5) в/у ефірі, ніхто не підхопить.
Прийменник у треба писати на місці цифр:
Граматичну помилку допущено в реченні:
Називним є речення:
Без апострофа пишуться всі слова в рядку:
Орфографічну помилку допущено в рядку:
Префікс при- пишеться в усіх словах рядка:
Подвоєння літер не відбувається в усіх словах рядка:
Разом усі слова пишуться в рядку:
Слово легкий ужито в переносному значенні в рядку:
Правильно дібрано український відповідник до слова ексклюзивний у рядку:
Усі слова у рядку мають нульове закінчення:
Непоширеним є речення:
Неправильно вжито форму займенника в реченні.
На другий склад падає наголос у слові
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома