Роман у віршах "Маруся Чурай" -- твір
Жанр твору "Маруся Чурай" --
Кому належать слова:
"Ця дівчина не просто так Маруся. Це — голос наш. Це — пісня. Це — душа"?
Прочитайте уривок з вірша. Смажить (3/з)емлю голодне (С/с)онце продовж І веде з (К/к)озерогом бесіду. Не (П/п)римара це і не сон це — Я завис десь посеред (В/в)сесвіту. З малої літери треба писати слово
Правильно узгоджено слова в рядку
Той самий звук позначає підкреслена літера в усіх словах рядка
Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова
Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
У фразеологізмах як ... в окропі, якась ... вкусила на місці пропуску має бути слово
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
Іншомовне слово Питоме українське слово
1 креативний А поривчастий
2 імпульсивний Б несправжній
3 субтильний В вихований
4 фіктивний Г тендітний
Д творчий
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ви були (1 )коли-небудь на річці, на Осколі, (2)що тече Харківщиною нашою (3)аж (4)у річку Північний Донець?
1 А прийменник
2 Б прислівник
3 В займенник
4 Г сполучник
Д частка
За алфавітом записано всі слова рядка
Синоніми записано в рядку
Спільнокореневим до слова текти є
Лексичну помилку допущено в рядку
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Граматичну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Лось був старий і бувалий самець, він уже звик до людей і до того, що його підгодовують. (2) Але те недуже тріщання пробудило в ньому досі небачений страх, який нагадав йому про життя в тайзі, про ті небезпеки, які там на нього чигали, і лось зрушив зі свого лежбища, а потім і побіг. (3)Кущі й дерева струшували на нього синюватий іній, а позаду ще довго метушився гамір од його бігу. (4)Угамувавшись, лось лизнув язиком припорошену снігом землю, а потім неквапно попрямував до поляни.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку
Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами.
Фразеологізм Антонім
1 собаку з’їсти А пальця в рот не клади
2 мухи не зачепить Б молоде та зелене
3 хоч лопатою горни В опустити руки
4 бити лихом об землю Г кіт наплакав
Д гнути спину
Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку
Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення
Спільнокореневим до слова лис є всі слова, ОКРІМ
Апостроф НЕ треба писати на місці всіх пропусків у рядку
Хто із цих авторів у своєму творі особливого значення надав Пісні та Літопису
Жанр твору "Модри Камінь" О.Гончара
Ім'я головної героїні "Модри Камінь" О.Гончара
За що було вбито головну героїню твору О.Гончара "Модри Камінь"
"Спасибі Богу, синку, що все добре. Тепер уже все добре. А то я хотів уже одвезти тебе до Києва — це ж тут недалечке, — там би ти вмер, і я так і не знав би, хто ти. - Де це я?..." - рядки з твору...
"Учора дав мені товариш скалку од дзеркальця, я глянув на себе і не впізнав. Не тільки голова, а й брови посивіли. Зразу подумав: може, то іній (це надворі було), тернув долонею – ні, не іній... Більше не дивитимусь..." - це рядки з твору...
"Думою тугу розвіюю, щоб був я завжди такий, яким мене мати вродила і благословила в світи..." - так говорить ліричний герой поезії...
Звертається до Бога з проханням не мати на нього гніву ліричний герой твору...
В уривку «… той рушник простелю, наче долю…» використано такий художній засіб
"Пісню про рушник" А. Малишко присвятив
У "Пісні про рушник" А.Малишка мати сина у далеку дорогу проводжала
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома