Буква ю позначає два звуки в обох словах рядка:
Прийменник у треба вжити на місці пропуску в словосполученні:
Подвоєні літери треба писати в усіх словах:
Наголос падає на другий склад у слові:
Усі слова треба писати з префіксом с-:
Неправильне вживання прийменника по зі словами в рядку:
(1) Десять чорних кімнат, налитих пітьмою по самі вінця. (2) Вони облягають мою кімнату. (3) Я заченяю двері, наче боюся, що світло лампи втече все крізь шпари. (4) От я і сам. (5) Навкруги ні душі. (6) Тихо й безлюдно, а однак я щось там чую, поза своєю стіною. (7) Воно мені заважає.
У переносному значенні вжито слово:
(1) Десять чорних кімнат, налитих пітьмою по самі вінця. (2) Вони облягають мою кімнату. (3) Я заченяю двері, наче боюся, що світло лампи втече все крізь шпари. (4) От я і сам. (5) Навкруги ні душі. (6) Тихо й безлюдно, а однак я щось там чую, поза своєю стіною. (7) Воно мені заважає.
Орфографічну помилку допущено в слові:
(1) Десять чорних кімнат, налитих пітьмою по самі вінця. (2) Вони облягають мою кімнату. (3) Я заченяю двері, наче боюся, що світло лампи втече все крізь шпари. (4) От я і сам. (5) Навкруги ні душі. (6) Тихо й безлюдно, а однак я щось там чую, поза своєю стіною. (7) Воно мені заважає.
Перше речення має:
(1) Десять чорних кімнат, налитих пітьмою по самі вінця. (2) Вони облягають мою кімнату. (3) Я заченяю двері, наче боюся, що світло лампи втече все крізь шпари. (4) От я і сам. (5) Навкруги ні душі. (6) Тихо й безлюдно, а однак я щось там чую, поза своєю стіною. (7) Воно мені заважає.
У реченні (3) слово лампи виконує синтаксичну роль:
Редагування потребує словосполучення:
Суфікс -ов- має прикметник:
Правильно утворено форму наказового способу дієслова:
Апостроф треба писати в усіх словах рядка:
Через дефіс пишуться всі слова в рядку:
До одного роду належать обидва іменники у рядку:
Помилку в поділі слова для переносу допущено в рядку:
Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
Непоширеним є речення:
Усі слова є числівниками у рядку:
Літери я, ю, є позначають по 2 звуки в усіх словах рядка:
Правильно поставлено розділові знаки в реченні:
Лексичну норму не порушено в словосполученні:
Прочитайте речення.
До кабінету увійшла жінка років тридцяти.
Виділена частина у реченні виступає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома