Контрольна робота № 1 "Будова атома. Хімічний зв'язок. Кількість речовини"

Тест виконано: 149 разів
21 запитання
Запитання 1

Вкажіть тип зв'язку у сполуці Na2S


варіанти відповідей

 Ковалентний полярний

 Йонний

  Ковалентний неполярний

Запитання 2

Вкажіть частинки, які входять до складу ядра атома:

                    

            


варіанти відповідей

а) лише електрони;   

 б) електрони та нейтрони;  

в) протони та нейтрони;    

г) протони, нейтрони/

Запитання 3

Ковалентним називають хімічний зв’язок, що утворюється:




 

варіанти відповідей

а) спільною електронною парою;


 

 б) йонами;

 в) йонами та спільною електронною парою


Запитання 4

Максимальне число електронів які можуть займати d– підрівень, дорівнює:

                     

варіанти відповідей

а) 1 ;  

 б) 6 ;

 в) 10; 

г) 8 .

Запитання 5

Хімічний зв'язок — це

варіанти відповідей

це взаємодія між атомами, яка утримує їх у молекулі чи твердому тілі

це взаємодія між атомами, яка утримує їх у атомі

це взаємодія між молекулами, яка утримує їх у молекулі

Запитання 6

Зв'язок, що виникає в результаті утворення спільних електронних пар

варіанти відповідей

металічний

йонний

ковалентний

водневий

Запитання 7

Вид хімічного зв'язку який існує лише між атомами металічними елементами

варіанти відповідей

металічний

водневий

ковалентний

йонний

Запитання 8

Який тип зв'язку у цих речовин: Н2, Cl2, Br2

варіанти відповідей

ковалентний полярний

йонний

ковалентний неполярний

металічний

Запитання 9

Для речовин з молекулярною кристалічною градкою, характерні такі властивості: 

варіанти відповідей

 Високі температури плавлення, тверді


У вузлах кристалічної гратки містяться атоми


Газуваті, тверді, рідкі, мають низькі температури кипіння і плавлення

Всі відповіді правильні

Запитання 10

Оберіть правильне продовження речення: Електронна орбіталь-це….

варіанти відповідей

Простір навколо ядра атома, в якому найменш імовірне перебування електрона

Простір навколо ядра атома, в якому немає електронів, протонів і нейтронів

Простір навколо ядра атома, в якому найбільш імовірне перебування електрона

Простір навколо ядра в якому знаходять протони і нейтрони

Запитання 11

Вкажіть розташування в періодичній системі елемента з порядковим номером 16

варіанти відповідей

6 період

3 період

6 група

3 група

Головна підгрупа

Побічна підгрупа

Запитання 12

Який тип зв’язку існує між атомами Оксигену в кисні?

варіанти відповідей

ковалентний полярний

ковалентний неполярний

йонний

металічний

Запитання 13

Оберіть тільки ті речовини, які мають атомні кристалічні гратки

 

варіанти відповідей

алмаз

кристали брому

кристали води(льоду)

графіт

кварц

Запитання 14

Ковалентний неполярний зв'язок виникає між атомами

варіанти відповідей

металічних елементів з різною електронегативність

металічних елементів з однаковою електронегативність

неметалічних елементів з різною електронегативність

неметалічних елементів з однаковою електронегативність

Запитання 15

В вузлах йонної кристалічної ґратки містяться:

варіанти відповідей

атоми

йони

молекули

Запитання 16

Йонний зв'язок – це зв'язок утворений

варіанти відповідей

 між металами; 

між неметалами;

типовими металами і типовими неметалами;

всі відповіді вірні.

Запитання 17

Аніон - це....

варіанти відповідей

Позитивно заряджена частинка

Негативно заряджена частинка

Електронодефіцитна частинка

Нейтральний йон

Запитання 18

Вкажіть частинки, які містяться у вузлах атомних кристалічних ґраток:

варіанти відповідей

молекули

протони

атоми

йони

Запитання 19

Встановіть відповідність: Карбон - це хімічний елемент..

варіанти відповідей

4 періоду , ІІ групи

3 періоду , ІV групи

2 періоду , ІV групи

2 періоду , V групи

Запитання 20

Позначте назву родини, що утворена елементами головної підгрупи першої групи Періодичної системи


варіанти відповідей

лужні елементи

інертні елементи

галогени

лужноземельні елементи

Запитання 21

Вкажіть кристалічну гратку кухонної солі

варіанти відповідей

 йонна

 атомна

молекулярна

металічна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест