Контрольна робота № 1.Морфологічна норма

Додано: 24 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 632 рази
24 запитання
Запитання 1

1. Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку


варіанти відповідей

А якнайзручніший 


Б більш сучасний 


В найелегантніший 


Д більш добріший


Запитання 2

2 .Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні

варіанти відповідей

А Нарешті настали найзаповітніші для кожного випускника дці, сповнені найприємніших вражень.


Б До свята діти вирішили купити квіти: для мами взяли троянди, найніжніші з-поміж усіх, які були, а для бабусі вибрали найяскравіші хризантеми.


В Студенти знають психологічну драму «Блакитна троянда» Лесі Українки як найекстраординарніший і найпрекрасніший твір поетеси.


Г Що більш відповідальна людина, то більш складне її життя, адже вона все хоче зробити бездоганно й для цього докладає неабиякйх зусиль. 


Запитання 3

3. У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ 


варіанти відповідей

А пиши  

Б чеши 

Г даси  

Д проси

Запитання 4

4. Неправильно утворено відмінкову форму числівника в реченні 


варіанти відповідей

А Українці дуже талановиті: до дев’яносто відсотків з них музикальні, здатні до музикування.


Б Понад двісті років тому на території Лівобережної України з’явилося це мальовниче село.


В Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шістсот вісімдесят один кілометр за годину.


Г Молоко містить близько ста різних речовин, має високі споживні властивості, зумовлені його хімічним складом.


Запитання 5

5. Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива 

варіанти відповідей

А проводжати — проводять


Б молоти — мелять 


В хотіти — хотять 


Д кричати — кричать


Запитання 6

6. Закінчення -ать ( - ять) у 3-й особі множини мають обидва дієслова рядка:

варіанти відповідей

А мити, сидіти

Б молотити, спати

В мріяти, бігати

Г кроїти, стелити

Запитання 7

7. Неправильно утворено форму наказового сособу у рядку:

варіанти відповідей

А нехай чекають

Б пишімо

В розповіси

Г доваріть

Запитання 8

8. Позначте рядок, у якому всі слова – якісні прикметники.

варіанти відповідей

А  Охайний, сусідський, гіркий, дотепний

Б  Широкий, солоний, ніжний, розумний

В Зимовий, морквяний, батьківський, різкий

Г Довгий, холодний, учнівський, білий

Запитання 9

9. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні

варіанти відповідей

А двоє разів

Б півтори доби

В одна третя сторінки

Г п'ять з половиною тонн

Запитання 10

10. Закінчення -уть (-ють) у 3-ій особі множини мають обидва дієслова рядка

варіанти відповідей

А мити, писати

Б молитися, писати

В роїти, сіюти

Г малювати, стелити

Запитання 11

11. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

варіанти відповідей

А  Сліпий, приємний, синій, гучний 

Б  Глухий, чорний, товстий, цікавий

В Красивий, м'який, високий, глибокий 

Г  Білуватий, лисячий, надзвичайний 

Запитання 12

12. Позначте рядок, у якому допущено помилку при творенні ступенів порівняння

варіанти відповідей

А Менш теплий, світліший, найкращий

Б Більш швидкий, самий добрий, якнайвужчий

В Чорніший, менш гіркий, щонайвищий

Г  М’якіший, найбільш зручний, найлегший

Запитання 13

13. Визначте, у якому рядку всі дієслова мають недоконаний вид

варіанти відповідей

А  Попросить, зрозумів, ходить, сміється, чув.

Б  Цікавиться, дізнається, пробачила, хотіла, будують.

В Біжить, наздоганяє, відчув, слухала, бовваніти.

Г Любив, тішила, знає, вчитиме, читають.

Запитання 14

14. НЕ з дієсловами пишеться разом…

варіанти відповідей

А завжди

Б у префіксі НЕДО-, якщо слово без НЕ не вживається

В у інфінітивних формах

Запитання 15

15. Ступені порівняння мають

варіанти відповідей

А якісні і відносні прикметники

Б присвійні і відносні прикметники;

В якісні прикметники

Г відносні прикметники

Запитання 16

16. Дієслово у формі першої особи однини є у словосполученні

варіанти відповідей

А дивишся на сніг

Б обираю планшет

В любимо танцювати

Г  вкривається багрянцем

Запитання 17

17. Дієслово умовного способу є в реченні

варіанти відповідей

А Дивлюся на море, широке, глибоке, поплив би на той бік - човна не дають.

Б І відчували грек і печеніг відлуння кроків князя Святослава.

В Доброчинство вимірюється не величиною, а доброю волею.

 Г Вже вечір в спину дневі дише, заливши фіолетом даль.

Запитання 18

18. У якому реченні числівник сорок вжитий у ПРАВИЛЬНІЙ формі?

варіанти відповідей

А Вітер обурено гудів в очереті, ніби виконував осінній концерт, призначений для сороках слухачів.

Б На сорока стільцях ніяк не можна було розмістити сімдесят відвідувачів.

В Сороками гривнями тут ніяк не обійдешся!

Г Вчитель розраховував, що матеріалів вистачить сорокам учням.

Запитання 19

19. Укажіть рядок, у якому від усіх слів можна утворити збірні числівники.

варіанти відповідей

А  сто, тринадцять, нуль

Б третій, двадцять, три

В  дванадцять, тридцять, сім

Г двадцять один, вісім, сорок

Запитання 20

20. Усі дієслова доконаного виду в рядку

варіанти відповідей

А підмінити, писати, розкидати

Б сказати, скласти, проймати

В вивчити, зібрати, вдуматися

Г  передати, говорити, скоротити

Запитання 21

21. Укажіть рядок, у якому всі слова - кількісні числівники

варіанти відповідей

нуль, вісім, двоє, третя

 сто, тридцять шість, три сьомих, семеро

 одна восьма, двадцята, сорока трьох, другого

восьмому, одна четверта, двадцятого, чотирма

Запитання 22

22. Числівником є

варіанти відповідей

А сотня

Б семеро

В одноденний

Г утроє

Запитання 23

22 . Усі числівники – складні в рядку

варіанти відповідей

А тридцять, дев’яносто шість, сорок вісім, шістсот

Б триста сорок вісім, п’ятсот, дванадцять, сімдесят два

В дев’яносто, п’ятдесят шість, чотириста, тридцять п’ять

Г одинадцять, триста, п’ятдесят, шістсот

Запитання 24

24. Усі слова – порядкові числівники в рядку

варіанти відповідей

А сто, тисячний, мільйонний, п’ятий

Б шестеро, двадцять перший, двоє, кільканадцять

В сотий, чотирнадцятому, три, двадцятитисячний

Г двісті сорок перший, четвертого, сьомого, вісімнадцятий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест