1. Виділене слово є підметом у реченні.
2. Простий присудок ужито в реченні.
3. Складений дієслівний присудок ужито в реченні.
4. Складений іменний присудок ужито в реченні
5. Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним дієслівним присудком.
6. Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним іменним присудком.
7. Позначити рядки, у яких між підметом і присудком тире не вживається.
8. Яким членом речення є виділене слово. Стомились хлопці, присіли спочити.
9. Прямий додаток є в реченні.
10. Неузгоджене означення є в реченні.
11.У якому реченні є обставина місця?
12. У якому реченні є прикладка?
13. Установіть відповідність, яким членом речення виступає виділене слово:
1. означення
2 частина складеного дієслівного присудка
3 обставина
4 додаток
А Батька попросили оновити старий сценарій.
Б Сашко вийшов сказати кілька слів.
В Дід любив спати під дубом.
Г Живу бажанням творити добрії діла.
Д Оженитися – не дощик переждати.
14. Яким членом речення є виділене слово?
А День був ясний.
Б Хотіла б я піснею стати у сюю хвилину ясну.
В Старий підбадьорював своїх дітей.
Г Вітер весняний пісню співає.
Д Я прийшов подякувати другу.
Синтаксична роль
1. підмет
2. частина складеного дієслівного присудка
3. частина складеного іменного присудка
4. простий присудок
15. Установіть відповідність.
Члени речення
1. присудок
2. обставина
3. означення
4. додаток
Приклад (виділене слово)
А Козак не без долі, дівка не без щастя.
Б Козак мовчить, а все знає.
В І холод не страшний, коли козак молодий
Г Не братайся з козаками мед пити.
Д Козакові Омелькові картопельки тепленької.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома