Контрольна робота №2 з теми: "Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці"

Додано: 27 листопада 2022
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 278 разів
8 запитань
Запитання 1

Сила, яка виникає під час деформації тіла і намагається повернути тіло в недеформований стан. 


варіанти відповідей

Сила тяжіння 

Сила пружності

Вага тіла

Сила тертя

Запитання 2

. Формула для обчислення потужності. 

варіанти відповідей

E=mgh

P=A/t

A=Fs cosα

E=kΔx2/2

Запитання 3

Яка одиниця вимірювання потенціальної енергії? 

варіанти відповідей

Вт

Н⋅м

Дж

кг⋅м/с

Запитання 4

Позначте всі правильні відповіді. Які із зазначених тіл мають кінетичну енергію відносно поверхні Землі? 

варіанти відповідей

Мотузка, за допомогою якої витягають із криниці відро з водою 

Супутник, який рухається по навколоземній орбіті

Пружини амортизатора, стиснуті під дією вантажу 


Пасажир, який сидить у кабіні автомобіля, що рухається


Запитання 5

Яку роботу потрібно виконати, щоб вагону масою 70 т, який рухається зі швидкістю 2 м/с, надати швидкості 4 м/с? 

варіанти відповідей

280 кДж

320 кДж

410 кДж

420 кДж

Запитання 6

Визначте модуль прискорення тіла масою 2 кг під дією двох взаємно перпендикулярних сил, модулі яких дорівнюють 3 і 4 Н

варіанти відповідей

1 м/с2

1,5 м/с2

2,5 м/с2

7 м/с2

Запитання 7

Протон, що рухається зі швидкістю 2·104 м/с, зіткнувся з нерухомим ядром атома гелію. Розрахуйте швидкість ядра атома гелію після удару, якщо швидкість протона зменшилася до 0,8·104 м/с. Маса ядра атома гелію більша за масу протона в 4 рази. 

варіанти відповідей

0,3⋅104 м/с

0,4⋅104 м/с

0,7⋅104 м/с

0,9⋅104 м/с

Запитання 8

На рисунку зображено систему двох зв’язаних тіл. Визначте прискорення руху тіл і силу натягу нитки, якщо маси першого та другого тіл відповідно дорівнюють 1 і 0,5 кг, а коефіцієнт тертя ковзання першого тіла по поверхні столу – 0,25.

варіанти відповідей

≈1,47 м/с2; ≈4,37 Н

≈1,57 м/с2; ≈4,57 Н

≈1,67 м/с2; ≈4,17 Н

≈1,77 м/с2; ≈4,67 Н

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест