1. Відокремлений додаток ужито в реченні
2. Обставину НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)
3. Уточнювальною обставиною НЕ УСКЛАДНЕНО речення (розділові знаки пропущено)
4. Укажіть речення з відокремленим означенням.
5. Поширене означення НЕ ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ комами в реченні (розділові знаки пропущено)
6. Укажіть речення, ускладнене відокремленою прикладкою.
7. Прикладку ТРЕБА відокремити за допомогою тире в реченні (розділові знаки пропущено)
8. Правильно розставлено розділові знаки в реченні
9. Установити відповідність між реченнями й назвами відокремлених членів, якими ускладнено ці речення.
1. відокремлене означення
2. відокремлена обставина
3. відокремлена прикладка
4. відокремлений додаток
А. Там, замість житечка, в тепле літечко терен зацвів.
Б. Розрум'янена, ошаліла, Тоня з розгону налітає на брата, кидається йому на шию.
В.Схилились два самітні клени, читаючи весни буквар.
Г. Було це в місті Малині, там жив Іван Іванович, районний лікар.
10. Установити відповідність.
1. речення зі вставним словом
2. речення зі звертанням
3. речення з відокремленим означенням
4. речення з відокремленою обставиною
А Мово рідна, слово рідне, хто вас забуває, той у грудях не серденько, але камінь має!
Б В мерзлих галузках дерев шелестів сніг, схожий на крупу.
В Пісня ця, безумовно, великий успіх авторів.
Г Чайка скиглить, літаючи, мов за дітьми плаче
11. Укажіть речення, яке потребує редагування.
12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.
Не/часто трапляється в Україні така людина, яка б, проживши увесь вік, не була ні/разу в золотоверхому, білокам..яному Ки..ві.
Навколо стояла височен..а чотири/ярусна тайга, буйна і не/пролазна, як африканський праліс.
Оскіл - чудесна річка з прозорою, м..якою водою, з оч..ретами та пахучою осокою по бер..гах.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома