Прочитайте текст.
(1)У цей час наді мною твориться диво: хтось невидимим смичком провів по синьому піднебессі, по білих хмарах, і вони забриніли. (2)Я тягнуся до гори й не вірю: від зарічки знову над нашою хатою пролітають лебеді! (3)А віща скрипка й срібний відгомін підіймають на крила мою душу й забирають її в ніким не розгадану далину. (4)За високою стрункою дзвіницею, що теж поривається вгору, десь у білому підхмар’ї зникають лебеді, але дзвін їхніх крил ще озивається в мені.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Підкреслені літери позначають один і той самий звук у всіх словах рядка
Прочитайте речення.
Зранку ми гуляли (1)К/київськими вулицями, щоправда, нашвидкуруч оглянули (2)В/володимирський (3)С/собор і (4)Б/ботанічний (5)С/сад імені Фоміна.
Велику літеру треба писати в словах, позначених цифрами
Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника
Подвоєні літери на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Правил уживання великої літери дотримано в рядку
Прийменник у на місці обох пропусків треба вжити в рядку
У якому рядку всі слова - архаїзми?
Оберіть фразеологізм, антонімічний виразу «опускати руки»
Якого походження подані фразеологізми: дамоклів меч, авгієві стайні, гордіїв вузол.
Усі історизми у рядку:
Лексична помилка є в реченні
Знайдіть зворот, який є антонімом до фразеологізму влучити в саме око:
Позначте фразеологічне сполучення , яке є синонімом до фразеологізму "збити пиху"
Укажіть рядок, де в усіх словах відбувається спрощення
В якому слові відбувається спрощення приголосного при змінні слова?
Літеру с на місці пропуску потрібно писати в усіх словах рядка
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома