Іменником є слово, виділене в реченні
Лексичну помилку допущено в рядку
Чергування голосних відбувається в усіх наведених випадках, ОКРІМ
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку
Не мають закінчення обидва слова в рядку
Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента «Переглянувши фільм,..» додати
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).
У називному відмінку вжито виділене в тексті слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).
На місці пропуску в третьому реченні має бути слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).
Відокремлене означення є в реченні
Виділені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
Антонімами є слова
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок.
У молочно(1)білому світлі пів(2)місяця виблискує різно(3)барв'ям річка, по(4)тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів
.
Дефіс треба ставити на місці цифри
Спрощення в групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку
Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.
Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Замінити прикметник цілий займенником увесь (у потрібній формі) НЕ МОЖНА в реченні
Запропонована в дужках конструкція є НЕПРАВИЛЬНОЮ в рядку
Виділене слово можна замінити порівняльним зворотом у реченні
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Складносурядне речення утвориться, якщо до фрагмента «Уранці землю притрусив легкий сніжок...» додати
Правильно підібрані українські відповідники до іншомовних слів
Позначте пункти, у яких правильно визначено синтаксичну роль виділених фрагментів (синтаксична роль фрагментів вказана в дужках після речення))
Позначте пункти, я яких правильно визначено види підрядних частин у фрагментах
Позначте пункти, у яких правильно обгрунтована кома у реченнях. (пояснення подані в дужках після речення)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома