Узагальнення. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома.
8 клас
Укажіть рядок, що містить тільки елементи головної підгрупи ІІІ групи
Порядковий номер елемента, розміщеного в VI групі побічній підгрупі 6 періоду
Укажіть елемент з протонним числом 23
Укажіть назву родини елементів, які розташовані у І групі, головній підгрупі.
Вкажіть максимальну кількість електронів на другому енергетичному рівні
Виберіть частинки, які містяться в ядрі атома:
Вкажіть протонні числа елементів, що належать до одного періоду:
Горизонтальний ряд хімічних елементів, що починається лужним металом та закінчується інертним елементом називається
Визначте хімічний елемент за графічною формулою:
Вкажіть пари атомів, які мають однакову кількість енергетичних рівнів:
Який елемент утворює вищий оксид складу Е2О
Виберіть твердження щодо атома елемента, який знаходиться у III періоді та VI групі періодичної системи:
Виберіть правильні твердження:
1. Яка електронна конфігурація відтворює будову атома Оксигену?
Укажіть електронну формулу атома хімічного елемента, хімічна формула вищого оксиду якого ЕO3
Як змінюється склад електронної оболонки атомів хімічних елементів 3-го періоду періодичної системи Д.І. Менделєєва зі зростанням протонного числа?
Укажіть позитивні частинки, що входять до складу ядра атома:
Найбільший радіус має атом
Позначте елемент, у якого металічні властивості виражені найбільшою мірою.
Позначте елемент, атом якого має найбільшу кількість нейтронів.
Позначте ряд хімічних елементів, які розташовані в порядку зростання їхнього атомного радіусу.
Знайди неправильне твердження:
Проаналізуйте твердження
І. Радіус атома Сульфуру більший за радіус атома Оксигену.
ІІ. У ядрі нукліда 21Ne однакове число протонів і нейтронів.
ІІІ. В атомі Хлору стільки само енергетичних рівнів, як в атомі Брому.
ПРАВИЛЬНІ з поміж них лише
Хімічний елемент знаходиться у VІІІ групі періодичної системи. Відносна молекулярна маса його вищого оксиду дорівнює 195. Визначте елемент
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома