Перевірити рівень засвоєння знань з теми; розвивати вміння логічно мислити; формувати вміння правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Обчисліть значення виразу 5а–8с при а = 4/5, с= 3/16
коса риска " / " означає риску дробу
Спростіть вираз m + 3–(2m–5).
Обчисліть: (–7)2–52.
Запишіть добуток 4,8 ⋅ 10 5 у вигляді натурального числа.
Який з наведених виразів не є одночленом?
А) -m 6 n 5 ; Б) m 6 ⋅ 0,5 n 5 ; В) m 6 ⋅ ( - n 5 ) ; Г ) m 6 - n 5 .
Подайте вираз 0,5 с 4 ⋅ ( 3b 3 c ) 2 у вигляді одночлена стандартного вигляду.
На першій полиці стоїть а книжок, на другій — утричі більше, ніж на першій, а на третій — на 17 книжок менше, ніж на першій і другій полицях разом. Запишіть у вигляді виразу кількість книжок на трьох полицях разом. Обчисліть при а = 20.
Звести до стандартного вигляду многочлен
- 2 х + х 2 + 3 х 3 - 4 х - 2 х 2
Звести до стандартного вигляду многочлен
3 х ⋅ 2 у 2 х - 8 х 2 у - 3 у 2 5 х 2
Знайти суму многочленів
х 2 - 5 х - 7 та х - 3 х 2 + 1
Знайти різницю многочленів
х 2 - 5 х - 7 та х - 3 х 2 + 1
Який многочлен треба підставити замість (*), щоб утворилась тотожність:
( * ) + ( 5х2 - 3ху ) = х 2 + ху - у 2
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома