Контрольна робота. Повторення та узагальнення вивченого в 7 класі. Словосполучення. Просте речення. (Варіант І)

Додано: 20 жовтня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 135 разів
16 запитань
Запитання 1

1. Прислівник набагато до розряду:


варіанти відповідей

а) способу дії;

б) міри та ступеня дії;

в) причини.

Запитання 2

2. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

варіанти відповідей

а) віч-на-віч;

б) сам-на-сам;

в) вгорі.


Запитання 3

3. Виділене слово є прислівником у реченні:

        

      

варіанти відповідей

а) Старому та хворому годи завше, як малому. 

б) Мені стало якось ніяково. 

  в) Він говорив, не поспішаючи нікуди.

Запитання 4

4. Усі прийменники написано правильно в рядку:


варіанти відповідей

а) з метою, з – над, наприкінці, з – перед;

б) у продовж, поперед, упоперек, з – під;

в) з – поміж, у зв'язку з, з – поза, підчас.

Запитання 5

5. Граматично правильно побудовано словосполучення:

   

варіанти відповідей

  а) змагання по настільному тенісу;

 б) при сприянні міністерства;

в) звернутися про допомогу. 

Запитання 6

6. Знайди сполучники:

варіанти відповідей

а) зате, проте, але, однак

б) назустріч, наперекір, посеред, вздовж

в) незважаючи на те що, немовби, як тільки

г) залежно від, щойно, у зв’язку з тим що 


Запитання 7

7. Знайди сполучники підрядності:

варіанти відповідей

а) за, під, на, згідно з

б) серед, між, без, під кінець

в) аж, що аж, що

г) якщо, якби, аби, коли, як 


Запитання 8

8. Укажи речення, в яких ужито сполучники:


варіанти відповідей

а) Альбер Швейцер, учений, вибрав найгуманнішу в світі професію – лікаря.

б) Серед кам’яних фігур на фасадові ратуші розміщено фігури то міфологічних, то біблійних героїв.

в) Дідусь розповідав мені про те, як він воював.

г) Усе своє життя вкладала бабуся у догляд за Вітею.

Запитання 9

9. Скільки в даному тексті сполучників?

Палац «Ластів’яче гніздо»

1) Ця казкова споруда біля селища Гаспри стала символом Криму і своєрідною емблемою його Південного берега. 2) Палац збудований за проектом онука видатного архітектора, живописця, скульптора й теоретика мистецтва Всеволода Шервуда. 3) Проте «Ластів’яче гніздо» знайшло свого автора випадково. 4) Шервуд мандрував Кримом та несподівано отримав замовлення збудувати небачене диво – замок на скелі над морем.

5) Сама думка про можливість зведення цієї будівлі в таких умовах здається безглуздою, але очевидне змушує повірити в її реальність. 6) У створенні будівлі виявилися не тільки творчі симпатії автора, а й уподобання замовника. 7) Навколо замку розташований оглядовий майданчик. 8) З нього відкривається краєвид то на море, то на берег у бік Ялти.

варіанти відповідей

а) 5 

б) 6   

в) 8  

  г) 10

Запитання 10

10. Укажіть речення із формотворчою часткою

варіанти відповідей

а) Про себе не говори ні доброго, ні поганого.      

б) Мабуть, не повернутися йому вже додому.

в) Хай добром усе кінчається!

г) Як я люблю оці години праці!

Запитання 11

11. Вкажіть рядок з емоційними вигуками:

  

варіанти відповідей

а) тю! фа! ай! ой! ого!

 б) гм! агов! геть! дінь!

 в) от тобі й на! Добридень!

 г) ой! годі! гав – гав! хрусь! ку – ку!

Запитання 12

12. На письмі вигуки виділяються:

    


варіанти відповідей

 а) тире;

 б) комами й тире одночасно;

в) комами або знаком оклику;

  г) не виділяються ніякими розділовими знаками

Запитання 13

13. Укажіть словосполучення.

варіанти відповідей

а) учні змагаються;

б) виросла швидко;

в) лижі й ковзани;

г) через годину.

Запитання 14

14. Головне слово - іменник у словосполученні:

варіанти відповідей

а) використати можливості;

б) правильна інтонація;

в) припуститися помилки;

г) засвоїти правильно.

Запитання 15

15. Неправильно визначено вид зв'язку в словосполученні:

варіанти відповідей

а) виконав роботу - керування;

б) лісовий струмок - узгодження;

в) читає виразно - прилягання;

г) на високій горі - керування.

Запитання 16

16. Спонукальним є речення:

варіанти відповідей

а) Чого ми тільки не бачили!

б) Яка важка в тебе валіза!

в) Гарно як у полі!

г) Відпочинь з дороги.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест