Складним з різними видами зв’язку є речення:
Усі типи зв’язку (безсполучниковий, сурядний і підрядний) характерні складній синтаксичній конструкції.
Відповідає схемі [ ] : [ ], [ ]. речення (розділові знаки пропущено)
Якийсь зелений хаос крутився круг мене і хапав бричку за всі колеса а неба тут було так багато що очі тонули в нім як в морі та шукали за що б зачепитися.
До цієї складної синтаксичної конструкції входить така кількість частин (розділові знаки пропущено)...
Прочитайте речення.
Сонце зайшло (1) та відблиски неба ще живуть на стрілчастих (2) блискучих ракетах (3) що (4) скільки глянеш (5) височать по всьому степу.
Кόму треба ставити на місці всіх цифр, окрім
У якому реченні неправильно розставлені розділові знаки?
У якому реченні правильно розставлені розділові знаки?
Визначте складне речення, побудоване за схемою:
[ ], й [ ], ( ).
Доберіть схему до складного речення з різними типами зв'язку
Щоразу, коли погляд ваш зупиняється на пам'ятникові Лесі Українки в Києві чи коли ви зупинитесь в алеї придніпровського парку перед бронзовою постаттю геніальної Марії Заньковецької, неминуче, мабуть, подумається вам: є в цих прекрасних образах щось і від неї самої, від авторки, від натхненної жінки-митця Галини Кальченко.
За допомогою сполучникового підрядного зв'язку поєднуються частини речення (цифра позначає наступну частину).
(1)Хліборобська праця звично панує тут, (2) усе відбувається в ніби неквапливому, розміреному ритмі, (3) а насправді спішать, (4) щоб устигнути, (5) щоб із вирощеного — не втратити ні зернини, (6) бо ж відомо: (7) нива раз на рік родить!
Дика груша облита білим молоком, і в тому пахучому білому молоці, що стиха піниться, бджоли неначе киплять, неначе варяться зі струнним оксамитовим гудінням.
У поданому реченні поєднуються такі типи зв'язку
Правильна характеристика речення
Відтоді Київ для мене став ще дорожчим, якимось вищим проявом дійсності, і я використовував найменшу нагоду, щоб побувати тут, щоб відвідати якусь виставу (Ю.Збанацький)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома