Граматично правильно утворено словосполучення
Граматичну помилку допущено в рядку
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Я лиш син народу.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Весна захлиналася буйним цвітом вишень.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Писати вірші — жить непросто.
Визначте, яким членом речення є виділене слово.
І гнеться дерево від плоду.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Русявий день гаптує сни світанню.
З’ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Мова Гоголя — це своєрідний український «говір» за мелодикою, синтаксисом, словником, тому важко рівнопотужно перекласти Гоголя українською: втрачається неповторний аромат українськості.
З’ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Мова Гоголя — це своєрідний український «говір» за мелодикою, синтаксисом, словником, тому важко рівнопотужно перекласти Гоголя українською: втрачається неповторний аромат українськості.
З’ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Мова Гоголя — це своєрідний український «говір» за мелодикою, синтаксисом, словником, тому важко рівнопотужно перекласти Гоголя українською: втрачається неповторний аромат українськості.
З’ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Мова Гоголя — це своєрідний український «говір» за мелодикою, синтаксисом, словником, тому важко рівнопотужно перекласти Гоголя українською: втрачається неповторний аромат українськості.
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
Звичай робити писанки виник в Україні ще з дохристиянських часів.
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
Поет не міг написати рядка без вогненного перевтілення в образи.
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
Він мені казав вивчити напам’ять про Каїна та Авеля.
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
На колишній Гетьманщині на Водохреще парубоцтво сходилося на лід помірятися силами.
Порівняльні звороти треба виділити комами у реченнях (декілька варіантів)
Порівняльний зворот не потрібно виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено)
(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.
Вставне слово є в реченні
Оберіть речення із вставним словом (деякі розділові знаки пропущено)
У яких реченнях слово "може" не є вставним? Розділові знаки пропущено
Речення із вставним словом (розділові знаки пропущено)є в рядку
Вставного слова нема в реченні
Вставне слово стоїть в середині речення (розділові знаки пропущено)
Укажіть речення, у якому вставне слово означає впевненість.
6. Правильно розставлені розділові знаки в реченні
4. Вставне слово виражає почуття мовця в реченні
3. Вставне слово має значення невпевненості в реченні
2. Вставне слово має значення впевненості в реченні
1. Вставне слово є в реченні (розділові знаки вилучено)
Розділові знаки при вставних словах поставлено правильно в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома