Усі варіанти на визначення тексту правильні, ОКРІМ
Що виражає заголовок?
Основні ознаки тексту є в усіх рядках , ОКРІМ
Увідповідніть речення із засобами зв'язку, якими їх з'єднано.
1 вставне слово
2 прислівник
3 вказівна частка
4 синтаксичний паралелізм
А Важливим невербальним знаком вітання є потиск рук. Це елемент європейської культури спілкування, який поширився на весь світ.
Б Першим руку подає старший молодшому, жінка - чоловікові, соціально вищий - соціально нижчому, а не навпаки. Якщо присутніх багато, то доречно обмежитися потиском рук із гоподарем (господинею) дому чи начальником, а з іншими, вклонившись, привітатися словами.
В У Європі потиск рук застосовують не всюди однаково. Англійці, приміром, використовують його не часто, а в німців, навпаки, рукостискання настільки поширене, що . як пишуть місцеві гумористи, саме за ним у світі впізнають туристів із Німеччини.
Г Чоловіки, за винятком дуже старих і хворих, подаючи руку підводяться. Жінки, особливо старшого віку, коли вітаються з чоловіками або молодшими жінками, можуть подавати руку сидячи.
Д Коли руки мокрі, брудні тощо, потрібно, вибачившись, привести їх до порядку і тоді обмінятися потиском рук. Тут можна обмежитися словесним вітанням і поклоном з приємною посмішкою.
Що таке мікротема?
На зиму лелеки відлітають до далекої країни за морем. Там вони нібито плюскаються в озері й перетворюються на людей.
Засобами міжфразового зв'язку речень є
До якого стилю належить поданий текст:
" Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави"? (Конституція України)
Яким словам належить визначальна роль у тексті?
Яке твердження є неправильним?
1. Потім один прилетів і каже, що на дереві вишень немає.
2. Відповідаючи, майстер розповів історію про равлика, який поліз на вишню в холодний вітряний день запізнілої весни.
3. Майстра спитали . чи відчуває він подеколи розчарування через те, що його зусилля не такі плідні, як йому хотілося б.
4. Горобці на сусідньому дереві від щирого серця тішилися. дивлячись на нього.
5. Не спиняючись, малий равлик відповів, що вишні будуть коли він туди дістанется.
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій в рядку
Пунктуаційну помилку позначено в реченні:
1. Потім один прилетів і каже, що на дереві вишень немає.
2. Відповідаючи, майстер розповів історію про равлика, який поліз на вишню в холодний вітряний день запізнілої весни.
3. Майстра спитали . чи відчуває він подеколи розчарування через те, що його зусилля не такі плідні, як йому хотілося б.
4. Горобці на сусідньому дереві від щирого серця тішилися. дивлячись на нього.
5. Не спиняючись, малий равлик відповів, що вишні будуть коли він туди дістанеться.
Що НЕ є засобом міжфразового зв'язку?
Тематичним називається речення, яке
Типи мовлення є такі :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома