Контрольна робота. Відокремлені означення,прикладки

Додано: 17 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 1467 разів
12 запитань
Запитання 1

Відокремлене означення є в реченні

варіанти відповідей

А На чужу роботу дивлячись, ситим не будеш. (Нар.творчість)

Б Ніхто з дітей не осмілився зайти до хати,зостались на вулиці.(Є.Гуцало)

В Душа мого народу - рушники, барвінками і мальвами зігріті.(Н.Баклай)

Г Забуду сумний сон діброви,забуду ясний час розмови (М.Філянський)

Запитання 2

Означення треба відокремити в реченні

варіанти відповідей

А Зимовий вітер хилить вільху на скуту кригою ріку.(Д.Кремінь)

Б І тільки ворони не звиклі до тиші гуртом суперечки ведуть голосні.(В.Скомаровський)

В Зненацька суцільну темряву розітнуло яскраве світло.(Л.Воронина)

Г Зійшли огірки,розрослися зелені та рясні, вкрили землю рясним килимом.

(В Сухомлинський)

Запитання 3

Поширене означення треба відокремити комою(комами) в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

А Налита сонцем і вітрами хлюпоче веслами весна. (М.Стельмах).

Б Праворуч від озеречка вже лежали росою прибиті покоси.(М.Стельмах).

В Любові сповнений до дна я вам щедрую,добрі люди (Д.Луценко).

Г Налякане заколотом знялось із сусідньої стріхи. гайвороння

.( М.Коцюбинський)

Запитання 4

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Він стояв на кормі з веслом,суворий і красивий,і дивився вперед(О.Довженко)

Б Усе кургани та кургани ще не заораних могил(Л.Костенко)

В Півмісяця серп в небі гойдає замріяні зорі тихі й гожі,мов літняя ніч(З.Мороз)

Г Вже ніч зліта крилом імлявим,осяйна безліччю лампад(М.Старицький)

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Зимовий вітер хилить вільху на скуту кригою ріку( Д.Кремінь).

Б Рівна,прозора, проста до геніальності нота з'єднує серця( Ю.Яновський)

В Він спинився ,трохи занепокоєний, потер лоба,струснув волоссям( В.Шевчук)

Г Морозний сніг блискучий та легкий падає на серце прямо (М.Рильський)

Запитання 6

Кому після слова парку треба поставити,якщо до частини " Олеся повернулася з весняного парку..." додати фрагмент рядка

варіанти відповідей

А й помітила,що забула парасольку.

Б теплого,тихого,вкритого бруньками.

В центральною дорогою біля школи.

Г ще задовго до першого в цьому році дощу.

Запитання 7

Відокремленою прикладкою ускладнено речення

варіанти відповідей

А Анна Руська,королева Франції, заснувала цей собор у 1060 році .

Б Найбільшої слави зажив мій дід Дем'ян,якого знав увесь світ. (М.Стельмах).

В Мені,дитино мила,дорожча воля,ніж зерно твоє! (Д.Павличко).

Г Весна - дівчисько в ластовинні,ще не ціловане в уста (Л.Костенко).

Запитання 8

Відокремленою прикладкою ускладнено речення

варіанти відповідей

А Ні,війна- це не жарти,це пекельний вогонь (О.Довгоп'ят)

Б Дівчина -бранка Маруся-Богуславка,безперечно,є легендарною постаттю.

В Вечірня зірка,далека невідома красуня,алмазно світить з неба (О.Гончар).

Г Ходімо в райдугу,кохана,якщо зуміємо пройти (М.Руденко)

Запитання 9

Прикладку ПОМИЛКОВО відокремлено комою(комами) в реченні

варіанти відповідей

А Як бригадир,він розпочав роботу першим .

Б Про хист Довженка,як письменника, заговорили в повен голос тільки в роки Другої світової війни (М.Рильський).

В В степу,як із вогкої печери,тягло свіжою прохолодою.

Г Усе,як цвіт,осипалось безслідно.

Запитання 10

У реченні

"Побачила великий (1) занедбаний(2) сад (3) наповнений бур'янами (4) і таємницями (М.Павленко)

кому треба ставити на місці цифри

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 11

У реченні

" (1) Покрилася (2) земля (3) надвечір (4) білим снігом"

означення "скута морозом" НЕ БУДЕ відокремленим ,якщо його розмістити на місці

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 12

Для речення

У центрі села тече річка з дивною назвою - Ташань (Г.Тютюнник).

правильним є обгрунтування розділового знаку, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

А тире в неповному реченні

Б тире в реченні з однорідними членами

В тире між підметом і присудком

Г тире при відокремленій прикладці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест