Контрольна робота підсумкова з геометрії 10 кл

Перевірити рівень знань учнів, засвоєних на протязі року: паралельність і перпендикулярність прямих і площин; паралельне проектування; вектори у просторі та дії з ними

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 65 разів
10 запитань
Запитання 1

Скільки прямих, паралельних до даної площини, можна провести через дану точку, яка не належить даній площині?

варіанти відповідей

жодну

одну

безліч

дві

Запитання 2

Знайдіть відстань між точками А( 2;-3;6) і К (1; -1; 4)

варіанти відповідей

3

3√3

9

2√3

Запитання 3

Яка з геометричних фігур не може бути паралельною проекцією паралелограма?

варіанти відповідей

ромб

прямокутник

трапеція

відрізок

Запитання 4

Знайти координати вектора АВ, якщо А( -3;2;1) і В ( 1; -4;3)

варіанти відповідей

( 4; 6; 2)

(-4; -6; 2)

( 4; -6; -2)

( 4; -6; 2)

Запитання 5

Знайти довжину вектора АВ, якщо А ( -3; 2; 1) і В ( 1; -4; 3)

варіанти відповідей

√58

2√14

2√16

8

Запитання 6

Дано вектори а( 1; ƒ ;4) і в( -2;4; ƙ ). При яких значеннях ƒ і ƙ

вектори а і в колінеарні?

варіанти відповідей

ƒ= -2; ƙ= -8

ƒ=2; ƙ = 8

ƒ=2; ƙ= 4

ƒ= -2; ƙ = -6

Запитання 7

Дано вектори а( -3; х; 2) і в( 9; х ;1). При яких значеннях х вектори а і в перпендикулярні?

варіанти відповідей

± 2

±4

5

±5

Запитання 8

Знайти скалярний добуток векторів а і в, якщо а( 2; -1; 4) ; в( 3; 2 ;-1)

варіанти відповідей

4

12

0

10

Запитання 9

Кінці відрізка АВ належать двом взаємноперпендикулярним площинам,

які перетинаються по прямій с. Відстань від кінців АВ до прямої с дорівнює

20 см і 9 см. Довжина АВ дорівнює 25 см. Знайти відстань між основами перпендикулярів, проведених з точок А і В до прямої с.

варіанти відповідей

10 см

8 см

16 см

12 см

Запитання 10

Через вершину прямого кута с трикутника АВС з катетами 6 см і 8 см

до його площини проведено перпендикуляр МС = 12 см. СК - медіана даного трикутника. Знайти відстань МК.

варіанти відповідей

15 см

13 см

18 см

21 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест