Перевірити рівень знань учнів, засвоєних на протязі року: паралельність і перпендикулярність прямих і площин; паралельне проектування; вектори у просторі та дії з ними
Скільки прямих, паралельних до даної площини, можна провести через дану точку, яка не належить даній площині?
Знайдіть відстань між точками А( 2;-3;6) і К (1; -1; 4)
Яка з геометричних фігур не може бути паралельною проекцією паралелограма?
Знайти координати вектора АВ, якщо А( -3;2;1) і В ( 1; -4;3)
Знайти довжину вектора АВ, якщо А ( -3; 2; 1) і В ( 1; -4; 3)
Дано вектори а( 1; ƒ ;4) і в( -2;4; ƙ ). При яких значеннях ƒ і ƙ
вектори а і в колінеарні?
Дано вектори а( -3; х; 2) і в( 9; х ;1). При яких значеннях х вектори а і в перпендикулярні?
Знайти скалярний добуток векторів а і в, якщо а( 2; -1; 4) ; в( 3; 2 ;-1)
Кінці відрізка АВ належать двом взаємноперпендикулярним площинам,
які перетинаються по прямій с. Відстань від кінців АВ до прямої с дорівнює
20 см і 9 см. Довжина АВ дорівнює 25 см. Знайти відстань між основами перпендикулярів, проведених з точок А і В до прямої с.
Через вершину прямого кута с трикутника АВС з катетами 6 см і 8 см
до його площини проведено перпендикуляр МС = 12 см. СК - медіана даного трикутника. Знайти відстань МК.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома