Контрольна робота з теми "Основні класи неорганічних сполук. Основи, кислоти та оксиди"

Тест виконано: 1018 разів
25 запитань
Запитання 1

Оксиди - це бінарні сполуки, що складаються з:

варіанти відповідей

атомів Гідрогену, здатних заміщуватися на атоми металу та кислотних залишків

атомів металів та кислотних залишків

будь - якого хімічного елемента та Оксигену

атомів металів та гідроксильних груп

Запитання 2

Кислоти - це складні речовини, що складаються з:

варіанти відповідей

атомів Гідрогену, здатних заміщуватися на атоми металу та кислотних залишків

атомів металів та кислотних залишків

будь - якого хімічного елемента та Оксигену

атомів металів та гідроксильних груп

Запитання 3

Основи - це складні речовини, що складаються з:

варіанти відповідей

атомів Гідрогену, здатних заміщуватися на атоми металу та кислотних залишків

атомів металів та кислотних залишків

будь - якого хімічного елемента та Оксигену

атомів металів та гідроксильних груп

Запитання 4

Солі - це складні речовини, що складаються з:


варіанти відповідей

атомів Гідрогену, здатних заміщуватися на атоми металу та кислотних залишків

 атомів металів та кислотних залишків

будь - якого хімічного елемента та Оксигену

 атомів металів та гідроксильних груп

Запитання 5

Виберіть формули сполук, що належать до оксидів:

варіанти відповідей

CaO

H2SO4

SiO2

CuO

Запитання 6

Виберіть формули сполук, що належать до кислотних оксидів:

варіанти відповідей

СО2

SO3

СО

BaO

Запитання 7

Виберіть формули сполук, що належать до основ:

варіанти відповідей

H2CO3

KOH

Al(OH)3

Zn(OH)2

Запитання 8

Серед наведених назв сполук оберіть назву оксиду:

варіанти відповідей

нітратна кислота

купрум (ІІ) оксид

алюміній гідроксид

барій сульфат

Запитання 9

Серед наведених назв сполук оберіть назву Основи:

варіанти відповідей

нітратна кислота

купрум (ІІ) оксид

цинк гідроксид

кальцій хлорид

Запитання 10

Серед наведених назв сполук оберіть назву лугу:

варіанти відповідей

 сульфатна кислота

 купрум (ІІ) гідроксид

літій гідроксид

кальцій сульфат

Запитання 11

Серед наведених назв сполук оберіть назву солі:


варіанти відповідей

цинк гідроксид

сульфатна кислота

кальцій сульфат

купрум (ІІ) оксид

Запитання 12

Допишіть рівняння та позначте один із продуктів реакції K2O + SO3 =

варіанти відповідей

KSO3

K2SO4

K2SO3

K3SO4

Запитання 13

Допишіть рівняння та позначте продукти реакції: Fe(ОН)2 + H3PO4 =

варіанти відповідей

FePO4

Fe3(PO4)2

FePO3

Н2О

Н2

Запитання 14

Допишіть рівняння та позначте продукти реакції: BaCl2 + H2SO4 =

варіанти відповідей

НCL2

BaSO4

Ba2SO4

BaSO3

НCl

Запитання 15

Вкажіть суму коефіцієнтів у рівнянні: NaOH + Zn(NO3)2 =

варіанти відповідей

4

6

8

9

Запитання 16

Задача. При взаємодії барій гідроксиду кількістю речовини 0,3 моль зі сульфатною кислотою утворився осад. Визначте масу утвореного осаду.

варіанти відповідей

69,9 г

699 г

98 г

150

Запитання 17

Вкажіть продукти реакції та суму коефіцієнтів: Cr(OH)3t

варіанти відповідей

Cr2O3 + H2O

Cr2O3 + H2

CrO3 + H2O

8

6

9

Запитання 18

Вкажіть продукти реакції та суму коефіцієнтів: LiOH + CO2 →

варіанти відповідей

Li2CO2

H2O 

Li2CO3

Н2

6

5

LiCO3

4

Запитання 19

Індикатор - це

варіанти відповідей

речовина, яка сповільнює хімічну реакцію

речовина, яка зміною забарвлення сигналізує про перебіг хімічної реакції

- речовина, яка прискорює хімічну реакцію

речовина, яка змінює агрегатний стан речовини

Запитання 20

До несолетворних оксидів належать:

варіанти відповідей

NO

SiO2

Р2О5

СО2

CO

Запитання 21

Вкажіть хімічну формулу такої сполуки: Купрум(І) гідроксид

варіанти відповідей

СuO

Cu(OH)2

CuOH

Cu2O

Запитання 22

Валентність кислотного залишку у сульфатній кислоті

варіанти відповідей

І

ІІ

ІІІ

IV

Запитання 23

Речовина HCl є

варіанти відповідей

окидом

кислотою

основою

сіллю

Запитання 24

Вказати назву кислотного залишку кислоти H2SO3

варіанти відповідей

сульфід

сульфат

сульфіт

оксид

Запитання 25

Формула сульфатної кислоти

варіанти відповідей

H2SO3

H2SO4

H2S

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест