Складнопідрядне речення з підрядним мети утвориться, якщо до речення «На початку травня ми поїхали до Криму …» додати
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
НЕ ТРЕБА ставити тире між підметом і присудком у реченні (розділові знаки пропущено)
ТРЕБА ставити тире між підметом і присудком у реченні (розділові знаки пропущено)
Вставну конструкцію на позначення невпевненості, припущення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
НЕМАЄ вставної конструкції в реченні (розділові знаки пропущено)
Кому треба поставити перед виділеним сполучником у реченні (розділові знаки пропущено)
Перед однорідними членами треба поставити двокрапку, а після них — тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Поширене означення НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Прикладку треба відокремити за допомогою тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Одиничний дієприслівник НЕ ТРЕБА відокремлювати в реченні (розділові знаки пропущено)
Одиничний дієприслівник треба відокремити в реченні (розділові знаки пропущено)
Дієприслівниковий зворот НЕ ТРЕБА відокремлювати в реченні (розділові знаки пропущено)
НЕ ТРЕБА ставити кому між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
Після речення Листя різко почало розлітатися… треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
Тире треба поставити між частинами безсполучникового складного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте речення.
«Що, болить?» … мене питали, але я не признавалась.
На місці крапок має стояти
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,( 1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав на весь голос: то була пісня,(3) що їі найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) може,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації, запропоноване в рядку
Стилістично забарвлені слова записано в рядку
Суфікс -ик- має однакове значення в усіх словах, окрім
Стилістично нейтральні слова записано в рядку
Укажіть рядок, усі слова в якому властиві розмовному стилю.
У якому реченні є стилістична помилка?
Якого стилю мови стосуються наступні характеристики: «популярний, чіткий виклад, орієнтований на швидке сприймання повідомлень; стислість і зрозумілість інформації; використання суспільно-політичної лексики (державність, громадянин, поступ, єдність, національна ідея, актуальність тощо); пристрасний тон мовлення»?
Позначте слова іншомовного походження.
Оберіть похідні слова зі стилістично забарвленими морфемами.
Виберіть речення, які потребують редагування (три відповіді)
Укажіть рядок, у якому до складу словосполучень входять омоніми
У якому рядку всі слова власне українські:
У якому рядку записано лише історизми
Знайдіть речення з контекстуальними антонімами
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома