Вкажіть, до якої дисперсної системи належить желе ?
У якому з наведених варіантів рівняння дисоціації речовини записане ПРАВИЛЬНО:
pH=8 для крові означає наявність важкої хвороби - алкалозу. В бік якого середовища змістився показник крові?
Які речовини пропущені у рівнянні: ....+FeCl3=3NaCl+....(осад)
Відношення кількості молекул, що розпалися на йони, до загальної кількості молекул розчиненої речовини називають...
Укажи йони, які під час змішування розчинів утворюють воду
Визнач ступінь дисоціації, якщо у розчині електроліту міститься 15 дисоційованих та 35 недисоційованих молекул
Речовини, водні розчини яких проводять електричний струм
Виберіть частинки речовини, завдяки яким розчин проводить електричний
струм
Вкажіть системи, які добре проводять електричний струм
До аніонів належать йони
При дисоціації лугів у розчині з'являються
Визначте йони, що містяться у лікарському розчині „Нашатирний спирт”, якщо відомо, що в цьому розчині колір універсального індикаторного папірця змінюється на синій
Встановіть відповідність між напівсхемами реакцій та характеристикою цієї реакції:
1. H3PO4 + NaOH
2. Zn(NO3)2 + NaCl
3. H3PO4 + AgNO3
4. K2CO3 + HCl
А. відбувається з утворенням осаду
Б. відбувається з утворенням газу
В. практично не відбувається
Г. відбувається з утворенням води
Д. відбувається з утворенням газу і води
За яких умов реакції йонного обміну йтимуть до кінця. Коли в результаті реакції утворилися:
Виберіть суміш, яка належить до істинних розчинів
варіанти відповідей
Відносна молекулярна маса ферум (ІІ) сульфату гептагідрату становить
Зазнач формулу солі кальцій сульфату дигідрату:
Електролітична дисоціація – це процес:
До неелектролітів належать :
В результаті дисоціації калій гідроксиду утворюються йони:
Які з реакцій обміну відбуваються з утворенням осаду(нерозчинної у воді сполуки)?
У якому з наведених варіантів рівняння дисоціації речовини записане ПРАВИЛЬНО:
До 200г розчину соди з масовою часткою Na2CO3 5% додали ще 80г соди. Якою стала масова частка соди в утвореному розчині?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома