Чим визначається перехід від однієї мікротеми до наступної?
Що це за речення : "Речення,що визначає в тексті предмет мовлення й окреслює межі речень"?
Яким словам належить визначальна роль у тексті?
Якими видами зв'язку можуть поєднуватися речення в тексті?
Визначте, що таке послідовний зв'язок речень?
Який вид зв'язку наявний у даному тексті :"…Горобина і ялина стояли поруч. Зовсім близенько одна до одної. І тому вони часто перешіптувались між собою. На ялинці росли хвоїнки і шишки, а на горобині — листя і грона жовтогарячих плодів. Ялинка дивилась на свою подругу. Горобині було незручно, і вона почервоніла. Кожен плід її спалахнув жаром. Ялинка замилувалась нею. Яка-то гарна горобина!"?
Який вид зв'язку є в даному тексті :"На лісовій галявині серед зеленого різнотрав’я красується скромна квіточка ромашка. її білі пелюстки нагадують віночок-хустинку, що облямовує краплинку сонця — жовту серцевину. На тоненькому зеленому стебельці рослина гордо тримає свою голівку-віночок, що тягнеться до яскравого сонечка"?
Що не є засобом міжфразового зв'язку?
Для чого необхідні ключові слова?
Що таке мікротема?
Прочитай текст і визнач тип зв'язку між реченнями: послідовний чи паралельний.
"Хворий важко дихав, не міг заснути. Вночі підвівся зліжка і засвітив свічку. Поринувши в глибокі думи, ходив по кімнаті. Невже кінець? Йому лише 31 рік, він ще так мало зробив" (За І.Дировим)
До тексту якого типу мовлення підходить заголовок "Як будували хати в наших краях"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома