З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова.
Член речення
1 підмет
2 присудок
3 означення
4 обставина
Приклад
А Я лиш син народу.
Б Весна захлиналася буйним цвітом вишень.
В Писати вірші — жить непросто.
Г І гнеться дерево від плоду.
Д Русявий день гаптує сни світанню.
Означення НЕ МІСТИТЬ речення
Обставину причини містить речення
Чарівне старовинне галицьке місто Львів. Прикладкою у цьому реченні є слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок.
Порівняльний зворот є в реченні
Кому перед ЯК треба поставити в реченні
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
Яку прикладку треба писати в лапках? ( Декілька правильних відповідей).
Визначте вид односкладного речення Розплющую очі і раптом бачу у вікна глибоке небо і віти берези.
Узагальнено-особовим є речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома