Скільки різних чотирицифрових чисел можна скласти за допомогою цифр 3, 5, 6, 9, якщо цифри у числі не повторюються?
Знайдіть середнє значення вибірки 7, 9, 2, 8, 3.
У ящику 6 синіх, 5 червоних і 3 зелені ручки. Навмання беруть одну з них. Яка ймовірність того, що ручка: 1) червона; 2) не синя?
Розгадай ребус
Із міста А до міста В ведуть дві дороги, із міста В до міста С - три дороги, із міста С до озера - дві дороги. Туристи хочуть проїхати із міста А через міста В і С до озера. Скількома способами вони можуть вибрати маршрут?
Випробування полягає в підкиданні грального кубика. Установіть відповідність між подією (1 - 4), яка відбулася внаслідок цього випробування, та її ймовірністю (А - Д) .
У скринці лежать 24 кульки, причому 12 із них червоні, 10 - жовті, а решта - зелені. Навмання обирають одну кульку. Знайдіть ймовірність того, що вона а ні червона, а ні жовта.
У скринці лежать 24 кульки, причому 12 із них червоні, 10 - жовті, а решта - зелені. Навмання обирають одну кульку. Знайдіть ймовірність того, що вона синя.
На клумбі розквітли 19 троянд: 6 білих, 5 червоних, а решта - жовті. Скільки існує способів вибору трьох троянд так, щоб всі вони були різних кольорів?
За результатами тестування учні одержали такі оцінки: 9, 4, 7, 9, 9, 6, 7, 8, 9, 11, 5, 7, 6, 8, 9, 6, 8, 7, 7, 9, 10, 8, 6, 7, 12, 5, 7, 10, 11, 11, 7, 9. Подайте ці статистичні дані у вигляді частотної таблиці, побудуйте полігон частот та обчисліть міри центральної тенденції вибірки.
Запишіть розв'язання задачі та надішліть його вчителю.
Випробування полягає у витягуванні однієї з карток, на яких написані числа від 1 до 10. Установіть відповідність між подією (1 - 4), яка відбулася внаслідок цього випробвання, та її ймовірністю (А - Д).
У коморі стоїть 8 банок із вишневим варенням і 6 банок із абрикосовим. Скількома способами можна обрати одну банку із будь-яким варенням?
У корбці лежать 25 цукерок, із них 4 - із горіховою начинкою, 5 - із джемом, 2 - із курагою, 3 - із чорносливом, 6 - із нугою, решта - зі згущеним молоком.
1) Марічка хоче взяти одну цукерку - із джемом або зі згущеним молоком. Скільки існує способів здійснити її бажання?
2) Яка ймовірність того, що навмання взята з коробки цукерка буде зі згущеним молоком?
3) Подайте дані про цукерки у вигляді діаграми.
Запишіть розв'язання задачі та надішліть його вчителю.
Серед учнів одного класу проведено опитування щодо кількості книг, прочитаних ними під час канікул. Результати цбого опитування подано в таблиці (Х - кількість книг, прочитаних учнем за канікули, М - кількість учнів, які прочитали таку кількість книг).
На якому з указаних полігонів правильно проілюстровано заданий розподіл частот?
Серед чисел від 1 до 100 навмання вибирають одне число. Знайдіть імовірність того, що у вибраному числі є цифра 6.
Учні одного з 9-х класів за виконання контрольної роботи одержали такі оцінки: 5, 6, 7, 7, 8, 6, 9, 7, 10, 5, 4, 8, 9, 7, 7, 9, 9, 10, 6, 7, 11, 12, 8, 9, 6, 4, 9, 9, 5, 11. За данимицієї вибірки складіть частотну таблицю, побудуйте гістограму та обчисліть:
1) моду варіаційного ряду, 2) медіану вибірки, 3) розмах варіацій,
4) середнє значення ряду розподілу.
Запишіть розв'язання задачі та надішліть його вчителю.
У сумці лежать яблука, серед яких 8 червоних, а решта жовті. Знайдіть кількість жовтих яблук, якщо ймовірність витягти навмання червоне яблуко дорівнює 0,4.
У проєктному бюро працюють 28 чоловіків, та декілька жінок. Для анкетування вибрали одного зі співробітників. Імовірність того, що це жінка становить 3/7. Скільки співробітників у колективі бюро?
Запишіть розв'язання задачі та надішліть його вчителю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома