Контролювання як функція менеджменту

Додано: 13 квітня 2023
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 245 разів
12 запитань
Запитання 1

З чого складаються етапи процесу контролювання? (декілька відповідей)

варіанти відповідей

Формування контрольованих показників

Складання плану

Підписання документів

Вимірювання досягнутих результатів

Визначення бюджету

Регулювання

Набір персоналу

Запитання 2

Управлінська інформація - це?

варіанти відповідей

це контроль, що здійснюється перед початком виконання роботи або діяльності.

це процес обміну інформацією між двома або більше людьми або групами з метою передачі інформації, ідей та думок. 

це відомості про стан і процеси, що відбуваються в організації, які забезпечують управління діяльністю організації та прийняття рішень.

це засоби, що допомагають окремим співробітникам відсіювати надлишкову або небажану інформацію, яка надходить на їхні пристрої.

Запитання 3

Які бувають види інформації за функціональним призначенням? (декілька відповідей)

варіанти відповідей

звітна

грошова

планова

нормативно-правова

комунікаційна

економічна

соціологічна

Запитання 4

Вербальні засоби комунікації - це?

варіанти відповідей

листи, електронні листи, звіти, протоколи, меморандуми тощо

міміка, жести, тон голосу, вигляд, постава, взаємодія зі світлом та звуком, взаємодія з простором

сіпв, танці, вистави, листи, електронні листи

доторк, жести, емоції, взаємодія зі світлом та звуком, взаємодія з простором

Запитання 5

Витік інформації - це?

варіанти відповідей

цей процес включає у себе встановлення ефективних комунікаційних каналів між різними підрозділами та працівниками організації

це неправомірне розголошення конфіденційної або обмеженої доступу інформації

це важлива складова ефективного управління організацією, яка дозволяє узгоджувати дії та рішення різних підрозділів та сприяє досягненню загальних цілей організації.

організація структури за функціональними областями, де різні ділянки діяльності розміщені в окремих департаментах

Запитання 6

Процес обміну інформацією між відправником та одержувачем, який може включати в себе різні етапи та елементи - це?

варіанти відповідей

обмінний процес

процес витоку інформації

комунікаційний процес

організаційний процес

Запитання 7

Управлінське рішення - це?

варіанти відповідей

здатність структури пристосовуватись до змін в зовнішньому та внутрішньому середовищі організації.

це процес вибору конкретної стратегії або дії з безлічі варіантів для досягнення певної мети в системі менеджменту. 

це комунікації, які відбуваються в межах особистих стосунків між колегами, наприклад, на кавовій паузі або на корпоративній вечірці

це один або декілька можливих варіантів, які можуть бути вибрані при прийнятті управлінського рішення

Запитання 8

"Розмови за кулісами" - можуть означати?

варіанти відповідей

це комунікаці працівників театру під час вистави за кулісами

це комунікаці працівників під час роботи, потай від керівника і не мають значення для робочих стосунків

це комунікації, які відбуваються в межах невеликих груп працівників і можуть мати значення для підвищення ефективності роботи в цій групі

це комунікації, які відбуваються між працівниками в позаофіційний час і можуть мати значення для робочих стосунків

Запитання 9

Запрограмовані управлінські рішення - це?

варіанти відповідей

це рішення, які приймаються на основі заздалегідь встановлених правил та процедур. 

це рішення, які приймаються на основі внутрішнього відчуття правильності вибору особи, яка приймає рішення, без використання строгої логіки або аналізу даних

це рішення, які приймаються в нестандартних ситуаціях, коли немає чітких правил і процедур

це неправомірне розголошення конфіденційної або обмеженої доступу інформації

Запитання 10

Який рівень ризику можна охарактеризувати так: стан, коли існує висока ймовірність виникнення небажаних наслідків або непередбачуваних ситуацій?

варіанти відповідей

Високий

Середній

Низький

Максимальний

Запитання 11

Середовище прийняття рішень може залежати від таких чинників:

варіанти відповідей

Погодні умови

Час і оточення

Настрій та здоров'я керівника

Інформаційні обмеження

Поведінкові обмеження

Зовнішні та внутрішні фактори (економічна, політична та соціальна ситуація тощо)

Місце, де примається рішення

Запитання 12

Раціональні управлінські рішення є такими, що:

варіанти відповідей

дозволяють керівникам організації давати поради та рекомендації щодо певних аспектів роботи

надають можливість узгоджувати різноманітні інтереси та забезпечувати співпрацю з іншими структурами

приймаються на основі об'єктивного аналітичного процесу, який використовує відповідні дані та методи аналізу

приймаються на основі внутрішнього відчуття правильності вибору особи, яка приймає рішення, без використання строгої логіки або аналізу даних

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест