Повторення. Координати і вектори у просторі

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 124 рази
11 запитань
Запитання 1

Укажіть точку, що належить осі у

варіанти відповідей

(-2; 0; 7)

(0; 0; 5)

(-2; 1; 0)

(0; 1; 0)

(-4; 0; 0)

Запитання 2

Укажіть точку, що належить площині ху

варіанти відповідей

(-2; 1; 4)

(0; 0; 4)

(-2; 1; 0)

(0; -1; 1)

(1; 1; 1)

Запитання 3

Знайдіть відстань між точками А (-2; 3; 1) і В (0; 1; 2).

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 4

Точка А - середина відрізка СD, А (-2; 1; 3), С (2; -5; 1). Знайдіть координати точки D.

варіанти відповідей

(0; -2; 2)

(6; -7; -5)

(-2; -2; 1)

(-6; 7; 5)

(2; 2; -1)

Запитання 5

На осі аплікат знайдіть усі точки, відстань від яких до точки М (-2; 3; 4) дорівнює 7.

варіанти відповідей

(0;0;0)

(0;0;10)

(0;0;10) і (0;0;-2)

(0;0;2)

(0;10;0)

Запитання 6

Знайдіть координати вектора АВ, якщо А(-2;3;1). В(4;-1;0)

варіанти відповідей

(6;4;0)

(-6;-4;0)

(6;-4;-1)

(-6;4;0)

Запитання 7

Укажіть вектор колінеарний вектору а(2;-1;-3)

варіанти відповідей

вектор в(6;-3;9)

вектор с(-2;-1;-3)

вектоp d(-4;2;6)

вектор e(0;-2;-6)

вектор f(6;0;0)

Запитання 8

Знайдіть скалярний добуток векторів а(-2;1;3) і b(1;-3;5)

варіанти відповідей

9

10

11

-10

Запитання 9

Дано вектори а(4;0;4), b(-1;2;2), p(8;m;-1) Установіть відповідність між характеристикою вектора або дією над векторами (1-4) та її числовим значенням (А-Д)

1. модуль вектора b

2. модуль вектора с=а+b

3. скалярний добуток вектрів а і b

4. значення m, при якому вектори b і p перпендикулярні

А) 7

Б) 6

В) 5

Г) 4

Д) 3

варіанти відповідей

1-д, 2-а, 3-г, 4-в

1-а, 2-в, 3-г, 4-д

1-в, 2-а, 3-д, 4-б

1-г, 2-б, 3-а, 4-в

Запитання 10

Задано вектори с(0;у;-3) і b(2;2;0). При якому значенні y кут між векторами а і b дорівнює 600 ?

варіанти відповідей

2

3

4

0

Запитання 11

Задано вектори b(2;2;0) і с(0;3;-3). Знайдіть їх скалярний добуток.

варіанти відповідей

3

12

6

8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест