Укажіть координати середини відрізка NK, якщо N(-3;-2), K(-1;0).
Дві перпендикулярні координатні прямі, що перетинаються в початку відліку, утворюють ...
Виберіть УСІ правильні твердження:
Знайдіть координати вектора D̅C̅, якщо С(2;-4), D(-3;-6).
Знайдіть модуль вектора а̅(4;-3).
Задано вектори m̅(-3;4) і n̅(5;7). Знайдіть координати вектора а̅=m̅+n̅.
Задано вектори а̅(5;-9) і в̅(2;1). Знайдіть координати вектора n̅= а̅ - в̅.
Знайдіть скалярний добуток векторів а̅(-8;1) і в̅(2;3) .
При якому значенні m вектори а̅(6;9) і в̅(-2;m) колінеарні?
При якому значенні n вектори а̅(-2;n) і в̅(4;10) перпендикулярні?
Знайдіть ∣А̅В∣, якщо А(-2;3), В(1;7)
Модуль вектора m̅(−5; у) дорівнює 13. Знайдіть у.
На рисунку дано паралелограм АВСD. Знайдіть вектор-суму A̅B̅ + A̅D̅.
Дано вектори a̅ (4; 2), b̅ (6; -8). Знайдіть вектор x̄ =3a̅ − 1⁄2 b̅,
Знайдіть кут між векторами a̅ і b̅ , якщо a̅(-3;0) і b̅(-1;1)
Знайдіть скалярний добуток векторів а̅ і в̅ , якщо ∣а̅∣ = 2, ∣в̅∣ =8, ∠(а̅ , в̅ ) = 60°
Відомо, що вершини трикутника розміщені в точках А(1;-2), В(2;1), С(1;3). Визначте вид кута А трикутника АВС.
.Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо А(1;3), В(2;5)
Дано точки Р(7;0), С(-3;4), М(0;-8), К(5;8). Яка з точок належить осі абсцис?
Дано точки Р(7;0), С(-3;4), М(0;-8), К(5;8). Яка з точок належить осі ординат?
Дано точки А(2;6) і В(4;8). Точка С – середина відрізка АВ. Знайти координати точки С.
Знайдіть відстань між точками А(1; –1) і В(–2; 2).
Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо A(1; 0) і В(0; 1)
М – середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки А,
якщо М(–1; 2) та В(0; 3)
Знайдіть відстань від початку координат до точки К(–4; 3)
М – середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки В,
якщо М(0; –2) та А(3; –3)
Знайдіть відстань між точками А(3; 0) і В(–5; 4).
Знайдіть координати середини відрізка АВ, А (1;- 2),
В (5;6).
Знайдіть відстань між двома точками А(2;-3) і В (-1;1).
Дано три вершини паралелограма ABCD A(- 1;2), B(3;1),
D(- 2;- 3). Знайдіть координати вершини С.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома