Котрольне тестування, 9 клас

Додано: 17 травня 2021
Предмет: Історія України, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Яка форма монополістичного об’єднання була домінуючою в промисловості Наддніпрянської України на початку ХХ ст

варіанти відповідей


трест

 концерн

 синдикат

 картель

Запитання 2

Вкажіть роки економічної кризи в Російській імперії

варіанти відповідей

 1899-1901

1900-1903

1905 -1907

1904- 1908

Запитання 3

Поступово на українських землях склалася певна спеціалізація промислових районів.Знайдіть помилку.


варіанти відповідей

 Донбас - став центром вугільної промисловості

Кривий Ріг - залізорудної


Нікопольський басейн - марганцевої


Правобережжя - деревообробної

Запитання 4

Процес створення великого машинного виробництва це -


варіанти відповідей

Монополізаці


Концентрація


Індустріалізація


Модернізація

Запитання 5

Автором брошури «Самостійна Україна» був


варіанти відповідей

Д. Антонович


М. Грушевський


М. Меленевський


М. Міхновський


Запитання 6

В якому році у Полтаві було відкрито пам’ятник І. Котляревському?


варіанти відповідей

1903


1904

 1906

1907

Запитання 7

Вкажіть назву першої політичної партії Наддніпрянської України:


варіанти відповідей

РУП

ТУП


УНП

УРП


Запитання 8

Хто був керівником Української думської громади у І Державній Думі Росії?


варіанти відповідей

М. Міхновський

 В. Шемет


М. Грушевський

 І. Шраг


Запитання 9

Назвіть роки першої російської революції.

варіанти відповідей

 1905-1906 рр.

1905-1907 рр.

1914-1918 рр.


1900-1902 рр.

Запитання 10

Основними галузями промисловості Галичини залишалися:

варіанти відповідей

нафтова, металургійна, соляна.

нафтова, соляна, лусорубна.

соляна, вугільна, металургійна

Запитання 11

Другим багатством західноукраїнських земель після нафти було:

варіанти відповідей

 сіль

 ліс

метал

Запитання 12

У якому регіоні столипінська реформа була найбільш успішною?

варіанти відповідей

 Наддніпрянщина

 Полісся

Західна Україна


Південна Україна


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест