В контрольній роботі використано матеріали з посібника "Зошит для контрольних і практичних робіт . Хімія. 11 клас. О.Г.Ярошенко".
Серед наведених металічних елементів укажіть той, яка має найбільшу масу
Розташуйте метали за збільшенням їх електропровідності
А. залізо
Б. алюміній
В. мідь
Г. срібло
Укажіть метали, оксиди та гідроксиди яких проявляють амфотерні властивості .
А. калій
Б. цинк
В. магній
Г. барій
Д. алюміній
Укажіть речовини, які здатні взаємодіяти з алюміній гідроксидом
Укажіть назву металічного елементу, розташованого в періодичній системі у побічній підгрупі І групи 4 періоду
Укажіть речовину, яка в реакції з ферум (ІІІ) хлоридом утворює нерозчинний осад іржаво - коричневого кольору.
Розгляньте схеми хімічних реакцій . Визначте, які реакції є окисно - відновними та складіть електронний баланс. У відповіді вкажіть номер (букву) реакції, у якій Магній виявляє властивості відновника та загальну суму електронів, що беруть участь у цьому окисно - відновному процесі.
Укажіть назву речовини, з якою взаємодіє кальцій гідроксид.
Позначте назву речовини, за допомогою якої можна розпізнати магній сульфат і натрій карбонат
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильний варіант відповіді .
1. Постійну жорсткість води не можна усунути кип'ятінням .
2. Катіони Феруму (ІІ) і Феруму (ІІІ) можна виявити в розчині за допомогою лугу .
Встановіть відповідність між назвами сплавів та їх основними компонентами
1. чавун
2. сталь
3. бронза
4. мельхіор
А. залізо, вуглець (менше 2%)
Б. мідь,олово
В. залізо, вуглець (понад 2 %)
Г. мідь, нікель
Д. цинк, олово
Виберіть реагенти, необхідні для здійснення реакції у ланцюжку перетворення і розташуйте їх у послідовності використання .
А. барій хлорид
Б. хлор
В. сульфатна кислота
Г. натрій хлорид
Д. натрій гідроксид
Е. вода
Відновіть схему скороченого йонного рівняння реакції.
У відповіді укажіть невідому речовину
? ⁺ SO42- →BaSO4
Магній масою 36 г провзаємодіяв із хлоридною кислотою масою 1000 г з масовою часткою гідроген хлориду 14,6 %. Визначте масу солі та об'єм газу, що утворились при цій взаємодії .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома