КР2.Оксигеновмісні органічні сполуки.ВІІ.

Додано: 20 травня
Предмет: Хімія, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Позначте, які органічні сполуки належать до спиртів:

варіанти відповідей


до складу яких входить характеристична функціональна група -СООН

до складу яких входить альдегідна функціональна група -СОН

до складу яких входить карбоксильна функціональна група

 до складу яких входить гідроксильна функціональна група -ОН

 до складу яких входить нітрогрупа

Запитання 2

2.Укажіть, як змінюютьє забарвлення лакмусу розчинена у воді етанова кислота:

варіанти відповідей

на синій

  

на червоний

  

на малиновий

  

на жовтий

  

на фіолетовий

Запитання 3

3.  Жирами називаються:


варіанти відповідей

 а) естери вищих карбонових кислот і етанолу;


б) естери вищих карбонових кислот і гліцеролу;


в) естери низькомолекулярних карбонових кислот і гліцеролу.


Запитання 4

4.Вкажіть ознаку реакції взаємодії крохмалю з йодом:

    

варіанти відповідей

 а) поява запаху;        

 б) утворення червоного осаду;

    

 в) знебарвлення розчину;

г) утворення синього забарвлення

Запитання 5

5.До оксигеновмісних сполук не належать

варіанти відповідей

Етанол

  

Бензен

 

Аміни

 Крохмаль

 

 Оцтова кислота

Поліетилен

Водень

Запитання 6

6.Реакцію обміну між сполукою і водою називають

варіанти відповідей


бродіння

 

 гідрування

 

 окиснення

 

 гідроліз

Запитання 7

7.Завдання на встановлення послідовності.

Розставити сполуки у порядку зменшення кількості атомів Гідрогену у їх молекулах.

А. глюкоза,  Б. етанол,  В. етанова кислота,  Г. пропан


варіанти відповідей

Б,В,А,Г

А,Г,Б,В

В,Б,Г,А

Г,Б,А,В

Запитання 8

8.Для утворення назв спиртів за номенклатурою IUPAC вживають суфікс:


варіанти відповідей

А) - ан,            

 Б) -ол ,              

 В) - аль,          

  Г) – ен.


Запитання 9

9.Вкажіть послідовність характеристики глюкози за такою схемою: А)сума індексів у хімічній формулі;

Б) маса 0,1 моль;

В) кількість атомів Оксигену;

Г) кількість атомів Гідрогену.

варіанти відповідей

А)20; Б)180; В)6; Г)12

А)18; Б)18; В)12; Г)6

А)24; Б)18; В)6; Г)12

А)12; Б)16; В)6; Г)12

Запитання 10

10.  Укажіть, наявністю яких груп зумовлені амфотерні властивості білків:

варіанти відповідей

а) -OH, -SH;            


 б) -NH2, -COOH;            

 в) -NH2, -OH.

г) в) -NH2, -СOH.

Запитання 11

11. Перетворіть схеми у хімічні реакції:

А)СН4+СІ2=

Б)С2Н2+2Н2=

В)СН3СООН+Са=

Г)С2Н5ОН +О2=

варіанти відповідей

А)СН3СІ2

Б)С2Н6

В)СН3СООСа

Г)СО2 +О2

А)СН3СІ

Б)С2Н4

В)СН3СООСа+Н2

Г)С2Н5СООН

А)СН3СІ+НСІ

Б)С2Н6

В)(СН3СОО)2Са+Н2

Г)СО2+Н2О

А)СН3СІ

Б)С2Н4

В)(СН3СОО)2Са+Н2

Г)С2Н5СООН

Запитання 12

12.Встановіть відповідність між формулою сполуки та класом, до якого вона належить:

А  С2Н6                                                                     

Б (CH3COO)2Mg                                                     

В C6Н12О6                                                                

Г C15H31COOH                                                 


варіанти відповідей

1 алкіни-А

2 солі-Б

3 карбонові кислоти-В

4 вуглеводи-Г

5.алкани

1 алкіни-Г

2 солі-Б

3 карбонові кислоти-А

4 вуглеводи

5.алкани-В

1 алкіни-Б

2 солі

3 карбонові кислоти-А

4 вуглеводи-Г

5.алкани-В

1 алкіни

2 солі-Б

3 карбонові кислоти-Г

4 вуглеводи-В

5.алкани_А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест