Образотворче мистецтво та архітектура у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Варіант І

Підготовка до ДПА та ЗНО


Додано: 6 травня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 259 разів
12 запитань
Запитання 1

Хто є автором картини, репродукцію якої подано нижче?

варіанти відповідей

С. Васильківський

І. Рєпін

В. Тропінін

М. Пимоненко

Запитання 2

Установіть відповідність між прізвищами митців і сферами їхньої творчості (фактами біографії).

1 М. Лисенко

2 М. Пимоненко

3 С. Гулак-Артемовський

4 М. Леонтович

А художник, член Товариства «передвижників», автор картин «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Ворожіння», «Ярмарок»

Б композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», класичних обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик»

В живописець-баталіст, графік, автор картин «Похід запорожців на Крим», «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким»

Г композитор, співак, драматург, соліст Флорентійської опери, Російської імператорської опери, автор опери «Запорожець за Дунаєм»

Д композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда»

варіанти відповідей

1А 2Б 3Г 4В

1Б 2А 3Д 4Б

1В 2А 3Б 4Д

1Д 2А 3Г 4Б

Запитання 3

Установіть відповідність між діячем і сферою його діяльності.

1 І. Мечников

2 С. Васильківський

3 Д. Яворницький

4 М. Кропивницький

А історія

Б музика

В живопис

Г театр

Д медицина

варіанти відповідей

1Д 2В 3А 4Г

1А 2В 3Д 4Г

1Б 2Д 3А 4Г

1Г 2В 3А 4Б

Запитання 4

Художній напрям і творчий метод у літературі та мистецтві, що був домінуючим у другій половині ХІХ ст. і якому було притаманне послідовне дотримання принципу найбільш повного життєво правдивого відображення світу («відтворення життя у формі самого життя»), — це:

варіанти відповідей

класицизм

реалізм

романтизм

модернізм

Запитання 5

У переліку імен видатних діячів української культури другої половини ХІХ ст. виберіть представників образотворчого мистецтва.

варіанти відповідей

М. Лисенко

К. Устиянович

 М. Леонтович

М. Пимоненко

А. Кримський

С. Васильківський

Запитання 6

Про якого діяча йдеться: "Типовий реаліст, який проте не копіював природу, а перевтілював її мотиви своїм розмашним, часто майже експресіоністичним малярством. Майстерно охоплював людську постать у русі, її типаж і вираз, а його соковиті і звучні барви надавали творові ефектної пластичності".

варіанти відповідей

 М. Вербицького

 М. Лисенка

 І. Рєпіна

М. Леонтовича

Запитання 7

Укажіть пам’ятку архітектури України, яка зображена на світлині:

 

 

 

варіанти відповідей

Іллінська церква у с. Суботів

Будинок земства у м. Львів

Кафедральний собор у Чернівцях

Володимирський собор у Києві

Запитання 8

Про якого митця йдеться в уривку з історичного джерела?

"Навчався у художника-реставратора, викладав малювання в 1-й гімназії , реальному училищі, Колегії Павла Галагана (тепер у цьому приміщенні Музей літератури).

У 1869-1870 викладав малювання у І Київській гімназії, а з серпня 1873 — в Київському реальному училищі."

варіанти відповідей

М. Мурашко

М. Пимоненко

К. Устияновича

С. Васильківський

Запитання 9

Про якого історичного діяча йдеться?

"Став одним із засновників абстрактного мистецтва, започаткував новий модерністський напрям у мистецтві — супрематизм"


варіанти відповідей

П. Забіла

Л. Позен

 К. Малевич

М. Самокиш

Запитання 10

У якому мистецькому стилі збудовано зображену на фото пам’ятку архітектури України?



 


 

 

варіанти відповідей

модерн

бароко

класицизм

неоготика

Запитання 11

Співвіднесіть діяча мистецтва з його твором.

1. Л. Позен

2. М. Мурашко

3. О. Архипенко

4. К. Малевич

А. "Біле і чорне"

Б."Жінка, яка ступає"

В. "Дівчина в червоному капелюсі"

Г. "Злидар"

варіанти відповідей

1-г, 2-в, 3-б, 4-а

1-в, 2-г, 3-б, 4-а

1-г, 2-в, 3-а, 4-б

1-а, 2-в, 3-б, 4-г

Запитання 12

Яке прізвище є лишнім у даному логічному ланцюжкові?

В. Городецький, І. Левинський, В. Кричевський, О. Архипенко

варіанти відповідей

В. Городецький

О. Архипенко

В. Кричевський

І. Левинський

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест