Культута та повсякденне життя України в 2-й половині ХІХ - на початку ХХ століття

Додано: 5 травня
Предмет: Історія України, 9 клас
13 запитань
Запитання 1

Установіть послідовність подій:

А)відкриття Новоросійського університету;

Б)освітня реформа в Австро-Угорщині;

В)заснування Чернівецького університету;

Г)відкриття першої жіночої гімназії в Наддніпрянщині.

варіанти відповідей

АБВГ

ГАБВ

БАВГ

ВАБГ

Запитання 2

Оберіть картину, автором якої є Ілля Ріпин?

варіанти відповідей
Запитання 3

Імена яких діячів культури пропущено в уривку з історичного джерела?

«Трупа Кропивницького поступово зміцніла і, добившись права гастролювати в Києві й Петербурзі, зачарувала сотні й тисячі глядачів, навіть тих, які упереджено ставилися до української мови. Молодий український театр недаремно став називатися театром корифеїв. Справді неповторними артистичними індивідуальностями були _______. Стиль синтетичного театру, який поєднував драматичні й комедійні сцени з музичними й вокальними, включаючи хорові й танцювальні ансамблі, вражав чисто народною свіжістю та неподібністю до жодного з існуючих театрів. Не лише на Україні, а й скрізь, де українські актори давали вистави, вони користувалися незмінним успіхом».

варіанти відповідей

Микола Садовський

Іван Карпенко-Карий

Марко Вовчок

Соломія Крушельницька

Марія Заньковецька

Семен Гулак-Артемовський

Запитання 4

Що з переліченого стосується основоположника української класичної музики Миколи Лисенка?

варіанти відповідей

перші дитячі опери «Коза-Дереза», «Пан Коцький»

перша в Україні музично-драматична школа

перша опера «Запорожець за Дунаєм»

перший український мистецтвознавчий журнал «Артистичний вісник»

опери «Наталка Полтавка», «Енеїда», «Тарас Бульба», «Утоплена»

перший український професійний театр «Руська бесіда»

перша українська хорова капела "Думка"

Запитання 5

Оберіть архітектурні пам'ятки, споруджені в Києві в 2-й половині 19 - на початку 20 століття

варіанти відповідей
Запитання 6

Установіть відповідність між прізвищами вчених та темами їх досліджень:

1)А. Кримський; 2)Д. Заболотний; 3)І. Мечников; 4)Д. Яворницький; 5)І. Пулюй.

А)клітинна теорія імунітету; Б)історія запорозького козацтва; В)Х-промені та неонове світло; Г)українська граматика та сходознавство; Д)методи боротьби з чумою.

варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г 5Д

1Б 2В 3Г 4Д 5А

1Г 2Д 3А 4Б 5В

1В 2Г 3Б 4А 5Д

Запитання 7

Укажіть портрет історичного діяча, про якого йдеться у фрагменті з джерела.

«Вже в 1893 році він накреслював ескіз з поеми, намагаючись представити Мойсея так, щоб український читач міг впізнати в ньому українського вождя. Коли йому перші спроби не вдалися, кинув їх у кошик. А з роками, після гірких особистих переживань, які довели до відомих нам конфліктів як з українською, так і з польською громадськістю, сильніше відчув життєву проблему вождя і дав нам поему історичну на перший погляд, а насправді актуальну з огляду долі вождя українського народу».

варіанти відповідей
Запитання 8

У якому місті й коли Ілля Мечников та Микола Гамалія створили першу вітчизняну бактеріологічну станцію, що успішно застосовувала запобіжні вакцини й сироватки для лікування інфекційних хвороб?

варіанти відповідей

Одеса, 1886 р.

Львів, 1898 р.

Єлисаветград, 1882 р.

Київ, 1888 р.

Запитання 9

Закінчіть речення.

Архітектурно-мистецький стиль, що поєднує різнорідні стильові елементи чи довільний вибір стилістичного оформлення для будівель або художніх виробів, які мають якісно інше значення та призначення - це 

варіанти відповідей

класицизм

бароко

еклектизм

модернізм

Запитання 10

На світлині зображено діяча, який наприкінці XIX ст. очолив

варіанти відповідей

наукове товариство ім. Т. Шевченка

першу українську страхову компанію «Дністер»

товариство «Сокіл-Батько»

спортивно-пожежне товариство «Січ»

Запитання 11

Оберіть репродукцію картини, яка відображає один з весільних обрядів, поширених на українських землях:

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть приклад скульптури кубізму:

варіанти відповідей
Запитання 13

Оберіть ілюстрації до творів І. Нечуя-Левицького.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест