Кваліфікаційні вимоги до персоналу готелю

Додано: 1 листопада 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 110 разів
16 запитань
Запитання 1

Найважливішими вимогами, які ставляться до персоналу неконтактних служб, є … .

варіанти відповідей

обмеження віку (до 30 років); 

охайний і привабливий зовнішній вигляд;

знання етики і психології спілкування;

наявність спеціальної освіти і досвід роботи у даній сфері.

Запитання 2

Загальними критеріями відбору персоналу готельного комплексу є:

варіанти відповідей

освіта, кваліфікація, знання іноземної мови, персональні характеристики і типи особи;

освіта, досвід, знання іноземної мови, фізичні (медичні) характеристики, персональні характеристики і типи особи;

освіта, кваліфікація, знання іноземної мови, досвід, персональні характеристики і типи особи, фізичні характеристики;

освіта, кваліфікація, знання іноземної мови, досвід, знайомства, персональні характеристики і типи особи, фізичні характеристики.

Запитання 3

Який із засобів стимулювання персоналу до якісного обслуговування застосовує готель?

варіанти відповідей

Премії та кар’єрний ріст, додаткові дні відпустки, екскурсії по готелю кращим працівникам.

Премії та кар’єрний ріст, додаткові дні відпустки, екскурсії кращим працівникам.

Премії, кар’єрний ріст, додаткові дні роботи.

Премії, кар’єрний ріст, додаткові обов’язки.

Запитання 4

Хто повинен знати посадові обов’язки працівників служби приймання та обслуговування? 

варіанти відповідей

Старший адміністратор. 

Черговий адміністратор.

Портьє. 

Швейцар. 

Запитання 5

Чи входить до посадових обов’язків чергового адміністратора, який має неповну вищу освіту, знання іноземних

мов?

варіанти відповідей

Так, якщо готель має категорію 3–5 зірок. 

Необов’язково.

Так.

Ні.

Запитання 6

В готелях яких категорій персонал служби приймання повинен вільно володіти англійською та ще однією іноземною мовою?

варіанти відповідей

В усіх готелях, незалежно від їхньої категорії.

Починаючи з 3*. 

Тільки в 5*.

У готелях категорії 4 і 5 зірок

Запитання 7

В готелях яких категорій покоївки, швейцари та інший обслуговуючий персонал, повинен мати достатні знання англійської мови?

варіанти відповідей

В усіх готелях, незалежно від їхньої категорії.

Починаючи з 3*

Тільки в 5*. 

У готелях категорії 4 і 5 зірок.

Запитання 8

В готелях яких категорій повинна бути уніформа персоналу з характерними для готелю особливостями?

варіанти відповідей

В усіх готелях, незалежно від їхньої категорії.

Починаючи з 3*. 

Тільки в 5*. 

У готелях категорії 4 і 5 зірок.

Запитання 9

В готелях яких категорій увесь персонал повинен пройти професійну підготовку?

варіанти відповідей

Тільки в 3*.

Тільки в 4*.

Тільки в 5*.

В усіх.

Запитання 10

Чи повинні працівники технічних служб і допоміжний персонал (прибиральники), з’являтися в приміщеннях для відвідувачів у санітарному та спеціальному одязі?

варіанти відповідей

Деколи повинні. 

Завжди повинні. 

Не повинні. 

Не повинні, тільки якщо це не пов'язано з виконанням ними прямих обов’язків.

Запитання 11

Найважливішими вимогами, які ставляться до персоналу контактних служб готелю, є … .

варіанти відповідей

обмеження віку (до 30 років); 

охайний і привабливий зовнішній вигляд;

 знання етики і психології спілкування.

Усі відповіді правильні.

Запитання 12

Персонал повинен проходити періодичний медичний огляд у готелях:

варіанти відповідей

 1–2*; 

 4–5*;

 3–5*; 

усіх категорій.

Запитання 13

Атестація кадрів – це … .

варіанти відповідей

форма оцінки людини, яку може дати тільки інша людина; 

форма комплексної оцінки кадрів, за наслідками якої приймаються рішення про подальше службове зростання, переміщення або звільнення працівника;

форма комплексної оцінки кадрів, щодо подальшої їх долі;

спосіб позбутися зайвих осіб.

Запитання 14

Процедура атестації кадрів у готелі носить переважно наступний характер:

варіанти відповідей

об’єктивний;

суб’єктивний;

суб’єктивно-об’єктивний; 

аналітичний.

Запитання 15

Переатестація обслуговуючого персоналу готелю відбувається:

варіанти відповідей

кожні 3 роки;

кожні 5 років;

кожні 7 років;

щороку.

Запитання 16

Займається підвищенням кваліфікації, перепідготовкою та стажуванням фахівців і обслуговуючого персоналу … .

варіанти відповідей

аудиторська служба;

служба прийому і розміщення;

відділ охорони праці; 

учбово-тренінговий центр.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест