Найважливішими вимогами, які ставляться до персоналу неконтактних служб, є … .
Загальними критеріями відбору персоналу готельного комплексу є:
Який із засобів стимулювання персоналу до якісного обслуговування застосовує готель?
Хто повинен знати посадові обов’язки працівників служби приймання та обслуговування?
Чи входить до посадових обов’язків чергового адміністратора, який має неповну вищу освіту, знання іноземних
мов?
В готелях яких категорій персонал служби приймання повинен вільно володіти англійською та ще однією іноземною мовою?
В готелях яких категорій покоївки, швейцари та інший обслуговуючий персонал, повинен мати достатні знання англійської мови?
В готелях яких категорій повинна бути уніформа персоналу з характерними для готелю особливостями?
В готелях яких категорій увесь персонал повинен пройти професійну підготовку?
Чи повинні працівники технічних служб і допоміжний персонал (прибиральники), з’являтися в приміщеннях для відвідувачів у санітарному та спеціальному одязі?
Найважливішими вимогами, які ставляться до персоналу контактних служб готелю, є … .
Персонал повинен проходити періодичний медичний огляд у готелях:
Атестація кадрів – це … .
Процедура атестації кадрів у готелі носить переважно наступний характер:
Переатестація обслуговуючого персоналу готелю відбувається:
Займається підвищенням кваліфікації, перепідготовкою та стажуванням фахівців і обслуговуючого персоналу … .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома