Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 4.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 4.
На малюнку номером № 2 показано падаючий промінь. Який номер у заломленого променя?
Чи правильно художник зобразив падаючий та заломлений промінь при переході світла із повітря у воду?
За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 380, γ = 190. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів (відмітьте приблизну відповідь).
За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 420, γ = 210. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів (відмітьте приблизну відповідь).
Що є причиною заломлення світла при переході з одного середовища в інше?
Як повинен поширюватися світловий промінь, щоб при переході з одного середовища в інше, він не заломлювався?
З якою швидкістю поширюється світло у склі, якщо абсолютний показник заломлення скла n = 1,33, а швидкість поширення світла у вакуумі с = 3 ⋅ 108 м/с?
Швидкість поширення світла у вакуумі с = 3 ⋅ 108 м/с, а у середовищі швидкість поширення світла становить 1,95 ⋅ 108 м/с. Який абсолютний показник заломлення цього середовища і що це за речовина?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 4.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома