Логістика як економічна наука сформувалася на
засадах ... .
Засновником логістики вважають ... .
Логістика в перекладі з грецької мови означає ... .
Для якого етапу розвитку логістики характерне
формування принципів логістики в області управління мате-
ріальними потоками?
5. Основним об’єктом вивчення логістики є ... .
Предметом логістики як науки є ... .
Головною метою логістики є забезпечення ... .
Загальними завданнями логістики є ... .
Яке із завдань логістики є локальним?
За масштабом проблем, що вирішує логістика, во-
на буває ... .
Управління матеріальними потоками у процесі
забезпечення підприємства ресурсами передбачає ... логістика.
Відокремлена сукупність дій з реалізації логістич-
них функцій, спрямована на перетворення матеріального
та/або інформаційного потоку, – це ... .
До базових логістичних функцій не належить ... .
Який принцип передбачає організацію та здій-
снення закупівель, виробництва, збуту і транспортування як
єдиного технологічного процесу?
Що з названого входить до семи правил логістики?
Логістику вперше почали застосовувати у сфері ... .
Яке визначення найкраще конкретизує логістику?
Першим автором наукових праць із логістики у вій-
ськовій сфері вважають ... .
Термін «логістика» в економічній літературі по-
чали використовувати ... .
Основним об’єктом вивчення логістики є ... .
Метою сучасної логістики є ... .
Головною метою логістики є ... .
За ступенем значущості завдання логістики поді-
ляють на три групи. Яка з наведених груп зайва?
До глобальних завдань логістики не належить ... .
За характером зон управління логістику поділяють
на ... .
Управління операціями, що їх проводять у процесі
доставки готової продукції до споживача, – це ... .
Укрупнена група логістичних операцій, спрямова-
них на реалізацію мети логістичної системи, називається:
Яка з визначених функцій не належить до логіс-
тичних?
Який принцип припускає високу здатність логіс-
тичної системи пристосовуватися до специфічних запитів
споживачів?
Що з переліченого входить до семи правил ло-
гістики?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома