Яка функціональна частина маркетингу спрямована на використання заходів, які б максимально сприяли активізації споживачів, покупців і посередників?
Маркетинг електронною поштою має низку переваг. Що характеризує його недоліки?
До якої групи засобів комунікацій належить глобальна комп’ютерна мережа Internet?
Який зміст вкладено в поняття ''реклама"?
Що з наведеного є засобами друкованої комунікації?
Які переваги має телереклама як засіб комунікації над радіорекламою?
Якщо в рекламному зверненні зазначено крамницю або місце розпродажу товарів, то яку при цьому функцію реалізовано?
Коли відбувається усне представлення товару під час бесіди з одним або кількома потенційними покупцями з метою здійснення продажу?
До якої складової комплексу комунікацій входять премії (подарунки), гарантії, безкоштовні пробні зразки, знижки?
Кому надають бонусні знижки?
Який елемент комплексу маркетингових комунікацій обрав Хмельницький ресторан, розмістивши в місцевій газеті повідомлення новин, зокрема: "...Вже вдруге "Південна Брама" стала переможцем на конкурсі "Народний бренд" у номінації "найкращий готельно- ресторанний комплекс"?
Яку роль виконує реклама ресторанів, де організовано школи молодих кулінарів?
До якої категорії належить оголошення такого змісту: "Терміново на роботу в кафе потрібні бармени- офіціанти з досвідом роботи віком від 20-35 років. Без шкідливих звичок!"?
На що насамперед спрямовано стимулювання
збуту?
У чому полягає відносне економічне оцінювання ефективності реклами?
У кафе "Зимовий сад" від 12 до 16 години в будні дні гості можуть замовити бізнес-ланч, який включає салат, суп дня, гаряче на вибір і чай чи каву. Цей метод сприяє швидкому збільшенню обсягів продажів, дає помітний результат. Який метод стимулювання збуту обрало кафе?
У кафе "Зимовий сад" від 12 до 16 години в будні дні гості можуть замовити бізнес-ланч, який включає салат, суп дня, гаряче на вибір і чай чи каву. Цей метод сприяє швидкому збільшенню обсягів продажів, дає помітний результат. Який метод стимулювання збуту обрало кафе?
Ресторани швидкого обслуговування іноді пропонують напій чи десерт, який подають у спеціальній склянці чи на спеціальній тарілці Відвідувачі беруть "подарунок" додому як нагадування про приємні моменти в ресторані.
Який засіб стимулювання збуту обрано в цьому закладі?
Які цілі спонсорства у ресторанній та готельній діяльності роблять його одним із найефективніших інструментів реклами?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома