7 липня о 18:00Вебінар: Навчаємо граючись: цікавинки з використання ігор на уроках природничого циклу

Маркетингова політика комунікацій

Додано: 12 березня
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 10 разів
19 запитань
Запитання 1

Яка функціональна частина маркетингу спрямована на використання заходів, які б максимально сприяли активізації споживачів, покупців і посередників?

варіанти відповідей

Робота з продуктом.

Цінова політика.

Організація розподілу.

Маркетингова політика комунікацій.

Запитання 2

Маркетинг електронною поштою має низку переваг. Що характеризує його недоліки?

варіанти відповідей

Низька вартість, миттєвість.

Інтерактивність, повідомлення надсилається відразу багатьом клієнтам.

Клієнти можуть сприйняти повідомлення як спам, якщо його вміст не відповідає їхнім очікуванням, та видалити себе зі списку розсипки.

Не потрібно чекати, доки клієнти відвідають установу. Натомість їх буде поінформовано про основну ідею.

Запитання 3

До якої групи засобів комунікацій належить гло­бальна комп’ютерна мережа Internet?

варіанти відповідей

Стимулювання збуту.

Прямий маркетинг.

Паблік рилейшнз.

Реклама.

Запитання 4

Який зміст вкладено в поняття ''реклама"?

варіанти відповідей

Це інформація, отримана на основі маркетингових досліджень.

Це будь-яка платна неперсоніфікована форма інфор­маційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів.

Це короткочасні спонукальні засоби заохочення до купівлі товару або послуг.

 Це популяризація, зв’язок фірми з окремими особами або громадськими організаціями.


Запитання 5

Що з наведеного є засобами друкованої комунікації?

варіанти відповідей

Брошури, журнали, прайс-листи, бюлетені, плакати, листівки.


Фільми про роботу організації, телефонні дзвінки, слайди.

Інтерв’ю, офіційні промови, лекції, семінари, консуль­тації.

Звернення до громадськості, реклама на ручках, афіші, оголошення на радіо.


Запитання 6

Які переваги має телереклама як засіб комунікації над радіорекламою?

варіанти відповідей

Аудиторія телеглядачів значно більша, ніж радіо­слухачів.

Телереклама приваблює аудиторію більше, ніж радіореклама.

У телерекламі наявні всі засоби виразності радіореклами + "безмовні" індикатори (міміка, поза, жест).


Усе зазначене вище + демонстрування самого товару.

Запитання 7

Якщо в рекламному зверненні зазначено крамницю або місце розпродажу товарів, то яку при цьому функцію реалізовано?

варіанти відповідей

Відповідь на запитання покупців.

Обґрунтування ціни товару.

Пояснення, де можна придбати товар.

Вилучення з продажу товарів, які втрачають свої позиції на ринку.

Запитання 8

Коли відбувається усне представлення товару під час бесіди з одним або кількома потенційними покупцями з метою здійснення продажу?

варіанти відповідей

Під час рекламування на місці продажу.

Під час особистого продажу.

У пропаганді.

 Під час інтерв’ю з покупцем у процесі проведення спеціалізованих виставок.


Запитання 9

До якої складової комплексу комунікацій входять премії (подарунки), гарантії, безкоштовні пробні зразки, знижки?

варіанти відповідей

Реклама.

Пабліситі.

Паблік рилейшнз.

Стимулювання збуту покупців.

Запитання 10

 Кому надають бонусні знижки?

варіанти відповідей

Першим клієнтам торговельного закладу.

Фірмам-фахівцям із питань організації товарного руху і збуту товарів.

Постійним споживачам, якщо вони за певний період придбали певну кількість товару.


Споживачам, що роблять позасезонні придбання товарів.

Запитання 11

Який елемент комплексу маркетингових комунікацій обрав Хмельницький ресторан, розмістивши в місцевій газеті повідомлення новин, зокрема: "...Вже вдруге "Південна Брама" стала переможцем на конкурсі "Народний бренд" у номінації "найкращий готельно- ресторанний комплекс"?


варіанти відповідей

 Рекламу.

Особистий продаж.

Паблік рилейшнз (пабліситі).

Стимулювання збуту.

Запитання 12

Яку роль виконує реклама ресторанів, де організовано школи молодих кулінарів?

варіанти відповідей

Управління попитом - будь-який стан споживацького попиту може бути змінено маркетинговими діями, що вклю­чають цілеспрямовані рекламні заходи.

 Виховну - може бути помічником в організації раціо­нального харчування з урахуванням фізіологічних норм споживання продуктів.

Освітню - прискорює адаптацію до нового та неопробованого, тим самим прискорюючи технічний прогрес у промисловості.

Жодної з них.

Запитання 13

До якої категорії належить оголошення такого змісту: "Терміново на роботу в кафе потрібні бармени- офіціанти з досвідом роботи віком від 20-35 років. Без шкід­ливих звичок!"?

варіанти відповідей

Приватні оголошення.

Комерційні оголошення.

Інформаційні оголошення.

Оголошення від партнерів.

Запитання 14

На що насамперед спрямовано стимулювання

збуту?


варіанти відповідей

На інформування потенційних покупців про товар, нагадування споживачам про товар.


На формування зацікавленості в купівлі або продажу товарів і послуг.

На спонукання до подальших придбань даного товару.

Правильні варіанти відповідей 2 та 3.

Запитання 15

У чому полягає відносне економічне оцінювання ефективності реклами?

варіанти відповідей

У порівнянні обсягів реалізації чи отриманих доходів до і після рекламної кампанії.

У співвідношенні отриманих доходів з асигнуваннями на рекламу.

У порівнянні кількості надрукованих і розданих рекламних листівок.

Варіанти відповідей 1-2 є правильними.

Запитання 16

У кафе "Зимовий сад" від 12 до 16 години в будні дні гості можуть замовити бізнес-ланч, який включає салат, суп дня, гаряче на вибір і чай чи каву. Цей метод сприяє швидкому збільшенню обсягів продажів, дає помітний резуль­тат. Який метод стимулювання збуту обрало кафе?

варіанти відповідей

Знижки на певну страву або напій.

Надання безкоштовних зразків продуктів.

Утворення пакету з кількох продуктів зі знижкою.

Упровадження дисконтної накопичувальної системи для постійних клієнтів.

Запитання 17

У кафе "Зимовий сад" від 12 до 16 години в будні дні гості можуть замовити бізнес-ланч, який включає салат, суп дня, гаряче на вибір і чай чи каву. Цей метод сприяє швидкому збільшенню обсягів продажів, дає помітний резуль­тат. Який метод стимулювання збуту обрало кафе?

варіанти відповідей

Знижки на певну страву або напій.

Надання безкоштовних зразків продуктів.

Утворення пакету з кількох продуктів зі знижкою.

Упровадження дисконтної накопичувальної системи для постійних клієнтів.

Запитання 18

Ресторани швидкого обслуговування іноді пропо­нують напій чи десерт, який подають у спеціальній склянці чи на спеціальній тарілці Відвідувачі беруть "подарунок" додому як нагадування про приємні моменти в ресторані.

Який засіб стимулювання збуту обрано в цьому закладі?

варіанти відповідей

Купони.

Премія.

Безкоштовна дегустація.

Пільгова пропозиція "два за".

Запитання 19

Які цілі спонсорства у ресторанній та готельній діяльності роблять його одним із найефективніших інстру­ментів реклами?

варіанти відповідей

Отримання максимальної користі для власного бізнесу спонсора.

Створення привабливого іміджу фірми та її перших осіб в очах різних груп громадськості.


Встановлення постійних відносин зі ЗМІ та органами влади.


Усі наведені вище цілі відповідають очікуванням тих, хто вклав гроші, матеріальні засоби або послуги у справу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест