Фірми користуються послугами маркетингових посередників, щоб:
Прямим каналом називається той, за допомогою якого товар продається:
Розкрити особливості підприємств роздрібної торгівлі:
Смисловий синонім терміну «промоушн» – це:
Виробникові доцільно використовувати прямі канали збуту в разі якщо:
Якщо підприємство-виробник планує продавати свій товар через мережу власних магазинів, то різновид каналу розподілу товарів, який воно за цього планує, – це:
Довжина каналу розподілу – це:
На рівні очей на полицях викладаються товари:
Реалізацію товарів особливого попиту, найчастіше одного виробника здійснює
мінімальна кількість відібраних виробником високопрофесійних посередників у різних регіонах. Фірма застосовує:
Система, що забезпечує доставку товарів до місць продажу точно в термін та з максимально високим рівнем обслуговування покупців, називається:
Ключовим моментом маркетингової політики розподілу є:
Для розподілу товарів споживчого попиту канали розподілу складаються, як правило, із:
Кількість рівнів каналу розподілу – це його:
Серед посередників правом власності на товар володіють:
Канал розподілу – це:
Кількість незалежних учасників на будь-якому рівні каналу (етапі товароруху) називається:
Прямі канали розподілу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома