Як є основне призначення соціального підприємництва?
Що робить соціальне підприємство для досягнення своєї мети?
Який елемент є основним у визначені мети соціального підприємства?
Що означає термін "підвійна мета" в контексті соціального підприємництва? a) . b) . в) . d) .
Які переваги має визначення чіткої мети для соціального підприємства?
Що означає термін "місія" в контексті соціального підприємства?
Якщо соціальне підприємство хоче свою місію, це означає:
В чому виникає візія соціального підприємства?
Які основні різниці між місією та візією соціального підприємства? .
Як соціальне підприємство може використовувати свою місію для привертання клієнтів?
Які переваги може мати соціальне підприємство, яке чітко визначило свою візію?
Як можуть бути визначені показники успішності соціального підприємства на основі його місії та візії? а) . b) . в) . d) .
Які інструменти можна використовувати для комунікації та візії соціального підприємства до громадськості?
Яким чином місія та візія можуть вплинути на мотивацію співробітників соціального підприємства?
Як можна оцінити, чи соціальне підприємство досягло своєї мети та перемогло свою місію?
Який крок є першим у процесі пошуку ідеї для соціального підприємства?
Як можна зібрати ідеї для соціального підприємства?
Які фактори можуть вплинути на вибір ідеї для соціального підприємства?
Як можна оцінити успішну успішність ідеї для соціального підприємства?
Яка стратегія пошуку ідеї для соціального підприємства виникає в аналізі потреб спільноти та визначені, які проблеми потребують розв'язання?
Що означає підходити до пошуку ідеї для соціального підприємства з позиції "двійної мети"?
Як можна перевірити ідею для соціального підприємства на практиці?
Як можна залучити інших людей до пошуку ідеї для соціального підприємства?
Який з інструментів може бути корисним для генерації ідей для соціального підприємства?
Які переваги має почати пошук ідеї для соціального підприємства з власними інтересами та страстями?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома