СТАНДАРТ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Додано: 26 вересня 2023
Предмет: Економіка
13 запитань
Запитання 1

Перебуваючи на посту, охоронець повинен виконувати функції?

варіанти відповідей

Підтримує громадський порядок в магазині

 забезпечує безпеку гостей і персоналу магазину

збереження товарно-матеріальних цінностей

всі відповіді правильні

Запитання 2

Як повинен спілкуватися охоронець з персоналом магазину

варіанти відповідей

Як зручно охоронцю

Навмання та не підбираючи слів

Стримано та чемно

 Тихо і стримано

Запитання 3

Як вітає гостя охоронець?

варіанти відповідей

Пропонує залишити в камері схову сумку/пакет (окрім маленької жіночої сумки)

Пропонує взяти корзину/візок?

«Залиште, будь ласка, речі в камері схову, так Вам буде зручніше вибирати товар»

«Добрий ранок (день/вечір)!»; «Доброго здоров’я!»

Всі відповіді правильні

Запитання 4

Що робити якщо гість відмовляється залишити особисті речі?

варіанти відповідей

Пропускає без заперечень

У разі відмови гостя охоронець попереджає його про вірогідність огляду особистих речей при виході з магазину

Не пропускає до магазину

Впевненим тоном говорить про відповідальність

Запитання 5

Яким чином проінформувати гостя де знаходиться камера схову корзини/візки ?

варіанти відповідей

Візьміть, будь ласка, корзину/візок

Візьміть, будь ласка, корзину/візок Вам складно буде носити товар без неї

Візьміть, будь ласка, корзину/візок Вам буде зручніше складати товари і розраховуватися на касі

Ось корзина без неї ніяк у цьому маркеті

Запитання 6

Посадові зобов'язання охоронця(5 правильних варіантів)

варіанти відповідей

Здійснює візуальний контроль за порядком в торговому залі

При спілкуванні з гостем дотримує відстань від 0,5 до 1 м.

Не переслідує гостя, і не створює у гостя відчуття дискомфорту і відчуття, що за ним стежать

Проводить гостей до виходу

Контролює касу у разі короткочасної відсутності касира на робочому місці по службовій необхідності

Ввічливо відповідає на всі питання/звернення гостя

Допомогає виносити покупки

Запитання 7

Якщо охоронець не знає відповідь на питання, у такому разі звертається до компетентного співробітника ?

варіанти відповідей

продавця

керівника

адміністратора

завідувача відділом

начальника охорони

старшого зміни

всі відповіді вірні

Запитання 8

Як повинен діяти охоронець за вимогою гостя з проханням запросити адміністратора/керівника?

варіанти відповідей

виходить з ситуації самостійно не турбуючи керівника

ставить питань «Навіщо?», «Чому?»

не ставити питань «Навіщо?», «Чому?» і ін., а відразу ж покликати адміністратора/керівника

просить допомого у колег

Запитання 9

Які дії охоронця при розрахунку на касі?

варіанти відповідей

не контролює викладення товару на транспортерну стрічку і оплату всього товару, який знаходиться у гостя

контролює викладення товару на транспортерну стрічку і оплату всього товару, який знаходиться у гостя

гість самостійно робить оплату товару ,а охоронець пильнує інших покупців

охоронець може виконати прохання колеги,тим часом поки покупець здійснює оплату

Запитання 10

Якщо на ваш погляд виникла необхідність для затримання гостя (колега передав по рації, поступив сигнал від касира, ін.) алгоритм дій?

варіанти відповідей

Підійдіть до гостя,привітайте, представтесь (посада, прізвище, ім'я), вибачтеся і ввічливо поясніть необхідність його затримки,дійте оперативно, ввічливо і стримано (попросіть при необхідності пред'явити касовий чек). Не задіюйте інших гостей до огляду;

Підійдіть до гостя,привітайте, вибачтеся і ввічливо поясніть необхідність його затримки,дійте оперативно, ввічливо і стримано (попросіть при необхідності пред'явити касовий чек). Не задіюйте інших гостей до огляду;

Підійдіть до гостя,привітайте, представтесь (посада, прізвище, ім'я), вибачтеся і ввічливо поясніть необхідність його затримки,дійте оперативно, ввічливо і стримано (попросіть при необхідності пред'явити касовий чек). При потребі використайте силу;

Підійдіть до гостя,привітайте, представтесь (посада, прізвище, ім'я), вибачтеся і ввічливо поясніть необхідність його затримки,дійте оперативно. Не задіюйте інших гостей до огляду;

Запитання 11

Після вияснення всіх питань, пов'язаних із затриманням охоронець повинен?

варіанти відповідей

НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПРОСІТЬ ВИБАЧЕННЯ перед гостем

вибачитись перед гостем і поясніть повторно, чому Ви були вимушені так поступити

якщо виникне потреба поясніть повторно, чому Ви були вимушені так поступити

ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПРОСІТЬ ВИБАЧЕННЯ перед гостем і поясніть повторно, чому Ви були вимушені так поступити

Запитання 12

Що охоронцю заборонено?

варіанти відповідей

Створювати конфліктні ситуації, свідками якої можуть бути інші гості

Знаходячись на посту, схрещувати руки на грудях

Торкатися до гостя і його речей, брати за руку, заглядати в сумку тощо

Ви не повинні виглядати нахабно, агресивно

Використовувати радіостанцію в особистих цілях

Вести бесіди з касиром на особисті теми під час обслуговування гостей на касі

Всі відповіді правильні

Запитання 13

У разі отримання від касира інформації про необхідність допомоги гостю донести пакети з товаром до автомобіля охоронець повинен?

варіанти відповідей

Охоронець, відповідальний за доставку, вітає гостя, ввічливо каже: «Добрий ранок (день/вечір)!» або «Доброго здоров’я!

Отримує від касира пакет (-ти) з товаром, доносить їх до автомобіля гостя

Охоронець, відповідальний за доставку, вітає гостя, ввічливо каже: «Добрий ранок (день/вечір)!» або «Доброго здоров’я!» 

Охоронець прикасової зони викликає по рації охоронця, який є відповідальним на зміні за доставку упакованого товару

Отримує від касира пакет (-ти) з товаром, доносить їх до автомобіля гостя.

Передає пакет (-ти) з товаром гостю. 

Дякує гостю за візит.

Всі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест