Модульний контроль з ОВПБ -2 «Оволодіння методами та технологіями декорування вітрин»

Додано: 22 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 15 разів
24 запитання
Запитання 1

Збалансованість візуальних елементів форми, щодо умовної осі форми (центру або площини) це׃

варіанти відповідей

акцент

рівновага

ритм

Запитання 2

Композиційні відношення що наближаються до повторення різних елементів, величин, властивостей площинно-просторової форми називають׃

варіанти відповідей

ньюансом

контрастом

акцентом

Запитання 3

Повний комплект друкарських літер певного типу і рисунку, необхідний для набору якого-небудь тексту це׃



варіанти відповідей

курсив

гарнітура

шрифт

Запитання 4

Наявність задньої стінки у вітрині, яка відгороджує торговий зал від поглядів перехожих, є ознакою׃



варіанти відповідей

відкритої вітрини

відкрито-закритої вітрини

закритої вітрини

Запитання 5

Вітрини, що присвячуються спеціальним пропозиціям, новинкам і святам, відносяться до:



варіанти відповідей

товарно-декоративних вітрин

сюжетних вітрин

тематичних вітрин

Запитання 6

Динамічна композиція характеризується:

варіанти відповідей

тяготінням елементів до нижнього краю формату

створенням ілюзії руху

яскраво вираженою різницею між елементами

Запитання 7

Речовини натурального чи штучного походження, які здатні зафарбувати той чи інший матеріал, не з’єднуючись з ним хімічно це

варіанти відповідей

пігменти

фарби

звязуючі речовини

Запитання 8

Шрифти, призначені для друкування основного тексту книг, журналів і газет, мають висоту кеглів

варіанти відповідей

0-12 пунктів

14-20 пунктів

22-48 пунктів

Запитання 9

Композиція з графічних елементів та інших атрибутів, що забезпечують ідентифікацію та впізнаваність компанії, називається:

варіанти відповідей

бренд

логотип

емблема

Запитання 10

Сюжетна або орнаментальна композиція, створена зі шматочків прозорого різнобарвного скла, що пропускають світло, поєднаних металевою оправою :

варіанти відповідей

декоративний розпис скла

скляна мозаїка

 вітраж

Запитання 11

В дизайні реклами промислових продуктів, технологій і соціальної реклами, створюючи враження важливості і авторитетності застосовуються: 



варіанти відповідей

квадратні шрифти

округлі шрифти

 прямі витягнуті шрифти

Запитання 12

Класична симетрія лівої і правої частини композиції, коли одна половина є відображенням іншої, називається:

варіанти відповідей

гвинтовою

переносною

дзеркальною

Запитання 13

Графічна стилізація, яка змушує текст лягати в рамки обрисів малюнка називається׃



варіанти відповідей

креативом

 гармонією

калліграмою

Запитання 14

Право користування законно зареєстрованим логотипом поширюється на термін׃



варіанти відповідей

10 років

50 років

100 років

Запитання 15

Перед використанням самоклеючої плівки її акліматизація до температури навколишнього середовища, повинна складати :

варіанти відповідей

12 год

24 год

1 год

Запитання 16

Під час виконання розпису скла вітражними фарбами, для рівномірного розтікання шару фарби, скло має розміщуватися  :

варіанти відповідей

вертикально

 горизонтально

під нахилом

Запитання 17

Для великих шрифтових написів у плакатах найкраще використовувати  :



варіанти відповідей

акварель

гуаш

туш

Запитання 18

Предмет або група предметів у композиції, які відзначаються суттєвими відмінностями від оточення в композиції, називають׃



варіанти відповідей

акцентом

контрастом

нюансом

Запитання 19

 Яскраво виражену різницю між елементами композиції називають:

варіанти відповідей

контрастом

нюансом

тотожністю

Запитання 20

Вітрини(залежно від товарної ознаки), що рекламують вироби декількох товарних груп, пов’язаних спільністю попиту або споживання, називаються׃



варіанти відповідей

вузькоспеціалізовані

комбіновані

спеціалізовані

Запитання 21

Для виявлення у вітрині композиційної домінанти та керівництва увагою потенційного покупця, найважливу роль відіграє:

варіанти відповідей

композиційний центр

формат вітрини

формування композиційних осей

Запитання 22

Рублений шрифт характеризується тим, що не має:

варіанти відповідей

прямих штрихів

засічок

потовщених штрихів

Запитання 23

Для зовнішньої реклами товарів, у яких цільова аудиторія дівчата і жінки, найчастіше використовуються׃



варіанти відповідей

округлі шрифти

стилізовані декоративні шрифти

похилі шрифти з віньєтками

Запитання 24

Візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів:

варіанти відповідей

орнаментом

стилізацією

рапортом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест