Початковий рівень (кожне завдання оцінюється 0,5 б.)
1. Людину можна вважати матеріальною точкою, коли вимірюють:
2. Рівномірний рух – це рух:
3. Кількісну міру дії одного тіла на інше, внаслідок якої тіла набувають прискорень, називають:
4. Якщо тіло кинути під кутом до горизонту, то траєкторією руху буде:
5. Механічну роботу вимірюють в:
6. При переході хвилі в інше середовище не змінюється:
Середній рівень (кожне завдання оцінюється 1 б.)
1. На підлозі ліфта стоїть валіза масою 20 кг. Ліфт починає підніматися з прискоренням 2 м/с2. Визначте вагу валізи.
2. Яку кінетичну енергію має тіло масою 0,2 кг, яке рухається зі швидкістю 10 м/с?
3. З яким прискоренням рухається тіло, яке упродовж 2 с змінило свою швидкість з 3 до 6 м/с?
Достатній рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)
1. Тіло масою 4 кг рухається так, що його координата змінюється за законом х = 0, 5 + 2t + 5 t2. Модуль рівнодійної сили рівний:
2. Тіло рухається з прискоренням 2 м/с2 під дією двох взаємно перпендикулярних сил, модулі яких рівні 6 Н і 8 Н. Визначте масу цього тіла.
Високий рівень (задача оцінюється в 3 б.)
12. Камінь, що перебував у стані спокою, починає падати з висоти 20 м. На якій висоті швидкість каменя дорівнюватиме 10 м/с? Із якою швидкістю камінь упаде на землю?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома