Моніторинг знань з української мови 8 клас

Додано: 12 вересня 2023
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 231 раз
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть, яку синтаксичну роль виконує інфінітив у реченні:

Бажання малювати охопило Шевченка .             

варіанти відповідей

додатка

присудка 

означення

обставини

Запитання 2

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово)


Скажімо, (1)подарований букетик волошок говорить про скромність і ніжність, (2)квітучий барвінок – про освідчення в коханні; (3)подарований білий бузок натякає на скромність, а (4)зрізаний (5)великий листок папороті символізує довіру.

Дієприкметник позначено всіма цифрами, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 3

З’ясуйте, скільки дієслів у наведеному фрагменті поезії.

Звучи! Хай серце відпочине,

Спів хай зачарує рідний край.

Наша пісне, пісне солов’їна, —

Своїх слів крилатих не втрачай!

Де б не був — додому серце лине,

Де б не жив — все українець ти…

варіанти відповідей

4

5

7

9

13

Запитання 4

Усі дієслова доконаного виду в рядку

варіанти відповідей

підмінити, писати, розкидати 

 сказати, скласти, проймати  

попереджати, спочити, випекти 

передати, говорити, скоротити

вивчити, зібрати, вдуматися

Запитання 5

Усі дієслова одного способу подано в рядку

варіанти відповідей

передамо, шукають, мріятиму, жартували  

вивчіть, сподіваюсь, бринить, хвалитиме

устрів би, доглядай, зачекали б, несла б  

принеси, переповіси, попроси, повідомте 

пригостіть, возять, полікувала, возвеличу

Запитання 6

Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Усе спить поморене денною працею усе набирається сили.

Припорошена порохом стерня умлівала від сонця. 

Карпатські гори одягнені в смерекові ліси стоять у німій величі.

Вона любила холодні осінні ночі наповнені місячним сяйвом.

Довго чув я полонений сном солов’їну пісню за моїм вікном.

Запитання 7

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Хмари завирували, закипіли, і рушили вперед опускаючись усе нижче. 

Дарина вийшла з хати, але поминувши будинок, попрямувала в сад

Посланець встав і, обережно ступаючи, перейшов через кімнату. 

Наблизившись, до церковної садиби молодший парубок відбився від гурту.

Отак живе собі село, притулившись, попід горою край затоки.

Запитання 8

Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

швидко — швидше 

холодно — холодніше

добре — краще

 погано — поганіше 

низько — нижче

Запитання 9

До дієприслівникового звороту доберіть правильний варіант продовження  речення:                                                             

    Працюючи вправно і швидко,...

варіанти відповідей

pобота була закінчена на годину раніше.

він закінчив роботу на годину раніше. 

роботу було закінчено на годину раніше.

робота закінчилась на годину раніше.

Запитання 10

Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо

варіанти відповідей

не/сподівана зустріч

не/стихаючий шум

не/втрачена сила

не/відправлений сестрі лист

Запитання 11

У якому рядку розбір дієслова виконано правильно:

    

Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.

варіанти відповідей

Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.

Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.

Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.

Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.

Запитання 12

У якому реченні допущено граматичну помилку?

варіанти відповідей

Відчувши небезпеку, хлопцю захотілося повернутися.

Перепочивши, мати знову взялася за роботу.

Андрій заспокоївся, вислухавши думку друга.

Прочитавши цікаву книжку, я захотів поділитися враженнями.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест