Монополістична конкуренція

Додано: 10 квітня
Предмет: Економіка
25 запитань
Запитання 1

за монополістичної конкуренції фірми не мають жодної можливості контролювати ціну своєї продукції

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 2

за монополістичної конкуренції існують серйозні перешкоди для входження у галузь нових фірм

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 3

монополістична конкуренція передбачає поєднання деякого рівня конкуренції та вагомої частки моопольної влади

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 4

крива попиту фірми за монополістичної конкуренції еластичніша, ніж крива попиту монополіста

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 5

подібно до монополіста фірма за умов монополістичної конкуренції сама визначає обсг виробництва і ціну товару

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 6

у короткостроковому періоді монополістичний конкурент максимізує прибутки, виробляючи обсяг продукції за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 7

у довгостроковому періоді входження нових фірм у монополістично конкурентну галузь призводить до втрати економічних прибутків

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 8

диференціація продукту за монополістичної конкуренції дає фірмам змогу певною мірою контролювати попит на свій товар

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 9

чим швидший рівень диференціації продукту за монополістичної конкуренції тим менше надлишкових виробничих потужностей у цій галузі

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 10

Конкурентна боротьба між виробниками різновидів одного і того самого блага проявляється у жорсткій ціновій конкуренції

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 11

На думку прихильників традиційного погляду реклама відволікає ресурси від продуктивніших альтернатив використання і призводить до зростання витрат виробництва

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 12

Прихильники нового погляду на рекламу вважають що вона стимулює удосконалення продуктів і поліпшення якості товарів і послуг

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 13

і критики і прихильники реклами погоджуються що вона призводить до зростання цін товарів і послуг для споживачів

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 14

на відміну від монопольного ринку за монополістичної конкуренції відсутні незворотні втрати

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 15

за монополістичної конкуреції не досягається ні виробнича ні розподільна ефективність

варіанти відповідей

правда

хиба

Запитання 16

Яке з поданих тверджень стосовно монополістично конкурентного ринку є хибним

варіанти відповідей

подібно до чистої конкуренції, на ринку наявні багато фірм

подібно до олігополії, важливу рол відіграє нецінова конкуренція

подібно до чистої конкуренції, різні фірми продають товари що є досконалими замінниками

подібно до монополії, фірми мають певний контроль за ціною свого товару

усі твердження правильні

Запитання 17

на відміну від чисто конкурентної фірми, фірма монополістичний конкурент

варіанти відповідей

може отримувати економічні прибутки у короткостроковому періоді

виробляє обсяг продукції, за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам

може зазнавати збитків у короткостроковому періоді

може до певної міри контролювати ціну свого товару

Запитання 18

на відміну від монополії фірма-монополістичний конкурент

варіанти відповідей

може отримувати економічні прибутки у короткостроковому періоді

виробляє обсяг продукції за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам

не має ніяких можливостей контролювати ціну свого товару

виробляє диференційований продукт

Запитання 19

фірма монополістичний конкурент виробляє обсяг продукції за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам і становить 50 гр. од., середні загальні витрати - 100 гр. од.,ціна товару - 90 гр. од. Яке з трьох тверджень щодо цієї фірми є правильним

варіанти відповідей

1 у короткостроковому періоді фірма отримує економічні прибутки

2 у короткостроковому періоді фірма зазнає збитків

3 фірма вибрала неефективний обсяг виробництва

правильно 2 і 3

Запитання 20

Яке з поданих тверджень, за інших однакових умов, справедливе щодо галузі з монополістичною конкуренцією у довгостроковому періоді

варіанти відповідей

фірми вироблятимуть обсяг продукції, за якого ціна дорівнює граничним витратам

кількість фірм у галузі зросте

економічний прибуток фірм дорівнюватиме нулю

фірми досягають виробничої ефективності

Запитання 21

Яке з тверджень є хибним

варіанти відповідей

основними засобами нецінової конкуренції є поглиблення диференціації товарів і послуг та реклама

поглиблення диференціації продукту проявляєтьс у поліпшенні його якості, умов продажу та обслуговування

диференціація товару дає виробникам змогу отримати певний контроль за ціною свого товару

конкурентна боротьба між виробниками різновидів одного і того самого блага здебільшого набирає форми жорсткої цінової конкуренції

Запитання 22

згідно з традиційним поглядом реклама

варіанти відповідей

допомагає споживачам зробити обгрунтований вибір

сприяє здешевленню продукції для споживачів

зміцнює бар'єри для входження у галузь нових фірм

сприяє підвищенню виробничої та розподільної ефективності

усі відповіді правильні

Запитання 23

згідно з новим поглядом реклама

варіанти відповідей

срямована на маніпулювання смаками та уподобаннями покупців

призводить до загострення конкуренції на ринку

спричиняє зростання витрат виробництва

посилює негативні екстерналії

усі відповіді правильні

Запитання 24

у стані довгострокової рівноваги на монополістично конкурентному ринку

варіанти відповідей

1 як і на монопольному ринку, ціна вища за граничні витрати

2 як і на чисто конкурентному ринку ціна дорівнює середнім загальним витратам

3 не досгається ні виробнича, ні розподільна ефективність

правильно 1 і 2

правильно 1, 2 і 3

Запитання 25

Суспільні втрати уналідок існування монополістичної конкуренції полягають у тому що

варіанти відповідей

1 иза однакових витрат монополістичний конкурент виробляє менший обсяг продукції порівняно з чистим конкурентом і встановлює вищу ціну

2 існування певого ступеня ринкової влади спричиняє незворотні втрати

3 фірми мають надлишкові виробничі потужності

правильна відповідь 1 і 3

правильна віповідь 1, 2 і 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест