за монополістичної конкуренції фірми не мають жодної можливості контролювати ціну своєї продукції
за монополістичної конкуренції існують серйозні перешкоди для входження у галузь нових фірм
монополістична конкуренція передбачає поєднання деякого рівня конкуренції та вагомої частки моопольної влади
крива попиту фірми за монополістичної конкуренції еластичніша, ніж крива попиту монополіста
подібно до монополіста фірма за умов монополістичної конкуренції сама визначає обсг виробництва і ціну товару
у короткостроковому періоді монополістичний конкурент максимізує прибутки, виробляючи обсяг продукції за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам
у довгостроковому періоді входження нових фірм у монополістично конкурентну галузь призводить до втрати економічних прибутків
диференціація продукту за монополістичної конкуренції дає фірмам змогу певною мірою контролювати попит на свій товар
чим швидший рівень диференціації продукту за монополістичної конкуренції тим менше надлишкових виробничих потужностей у цій галузі
Конкурентна боротьба між виробниками різновидів одного і того самого блага проявляється у жорсткій ціновій конкуренції
На думку прихильників традиційного погляду реклама відволікає ресурси від продуктивніших альтернатив використання і призводить до зростання витрат виробництва
Прихильники нового погляду на рекламу вважають що вона стимулює удосконалення продуктів і поліпшення якості товарів і послуг
і критики і прихильники реклами погоджуються що вона призводить до зростання цін товарів і послуг для споживачів
на відміну від монопольного ринку за монополістичної конкуренції відсутні незворотні втрати
за монополістичної конкуреції не досягається ні виробнича ні розподільна ефективність
Яке з поданих тверджень стосовно монополістично конкурентного ринку є хибним
на відміну від чисто конкурентної фірми, фірма монополістичний конкурент
на відміну від монополії фірма-монополістичний конкурент
фірма монополістичний конкурент виробляє обсяг продукції за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам і становить 50 гр. од., середні загальні витрати - 100 гр. од.,ціна товару - 90 гр. од. Яке з трьох тверджень щодо цієї фірми є правильним
Яке з поданих тверджень, за інших однакових умов, справедливе щодо галузі з монополістичною конкуренцією у довгостроковому періоді
Яке з тверджень є хибним
згідно з традиційним поглядом реклама
згідно з новим поглядом реклама
у стані довгострокової рівноваги на монополістично конкурентному ринку
Суспільні втрати уналідок існування монополістичної конкуренції полягають у тому що
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома