19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Морфологія (прикметник, прислівник, числівник, дієслово) Варіант 1

Додано: 23 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 35 разів
25 запитань
Запитання 1

Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку

варіанти відповідей

легший, якнайпотрібніший, найбільш серйозний

менш цінний, самий свіжий, найбільш розкішний

більш рішучіший, найкоротший, щонайдовший

архіважливий, наймиліший, найменш освічений

Запитання 2

Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку

варіанти відповідей

ліпший, найбільш упевнений, молодший за всіх

знесиленіший, найбільш суворий, відважніший

найме6нш білявий, найтовстіший, менш свіжий

якнайтепліший, щонайвужчий, пречесніший

Запитання 3

Літеру і на місці пропуску необхідно писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

лог…чний, анекдот…чний, невролог…чний

ідеолог…чний, метод…чний, археограф…чний

синергет…чний, анатом…чний, стратег…чний

топограф…чний, хронолог…чний, сцен…чний

Запитання 4

Помилку в написанні прикметника допущено в рядку

варіанти відповідей

кобзарева пісня

Ігорова діяльність

директорова порада 

інженерова ідея

Запитання 5

Неправильно утворено слово

варіанти відповідей

глянцевий

сланцевий

м’язовий 

палацевий

Запитання 6

За допомогою суфікса -ев- (-єв-) утворені всі прикметники рядка

варіанти відповідей

калин…вий,ситц…вий,бяз…вий,фланел…вий

калі…вий, натрі…вий,марганц…вий,кінц…вий

хвост…вий,пальц…вий,вінц…вий,торц…вий

гачк…вий,сонц…вий,жовтн…вий,песц…вий

Запитання 7

Правильно відмінкову форму числівника сто вісімдесятсім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р. в. ста вісімдесяти семи

Д. в. сто вісімдесяти семи

З. в. ста вісімдесят сім

О. в. ста вісімдесятьма сіма

М. в. (у) сто вісімдесяти семи

Запитання 8

Правильно поєднано іменник з числівником у рядку

варіанти відповідей

два кошеня

три мільйона

вісім кілограм

чотири лимони

Запитання 9

Граматично правильно утворено словосполучення

варіанти відповідей

розпочнеться в четвертій годині

зустрінемося за чверть дев’ята 

тренувалися до пів сьомої години

прибігти без десяти хвилин третя

Запитання 10

Неправильно побудовано словосполучення на позначення часу

варіанти відповідей

десять (хвилин) на десяту

чверть на одинадцяту

без п’ятнадцяти десять

пів на дванадцяту

Запитання 11

Помилку в написанні особового закінчення дієслова допущено в рядку

варіанти відповідей

синієш, гоїш

сплють, стелять

сиплють, люблять

продаси, викосиш

Запитання 12

Неправильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку

варіанти відповідей

погладь

сядьмо

зважай

підводимо

Запитання 13

Закінчення - ать- (-ять-) у три особі множини мають обидва дієслова рядка

варіанти відповідей

сваритися, бачити

платити, плакати

водити, чесати

славитися, лизати

Запитання 14

Інфінітив виконує синтаксичну роль означення в реченні

варіанти відповідей

З вишитими рушниками ішли навесні оглядати поле.

Харитя поклала торбинку, взяла в руки серп і почала жати.

Старий їжак вирішив покарати лиходійку.

Звичай робити писанки, крашанки виник в Україні давно, ще з дохристиянських часів.

Запитання 15

Дієслово дійсного способу є в реченні

варіанти відповідей

Зберіться гості за столом.

Ти, темна хмара, не затьмариш сонця!

Поспішіть на допомогу вашим друзям!

Відпочинете з дороги, а потім ми поговоримо.

Запитання 16

Активними є всі дієприкметники рядка

варіанти відповідей

виправлений, зблідлий, вилікуваний

отриманий, збіднілий, зігрітий

здичавілий, побагровілий, зарослий

побілілий, уражений, змоклий

Запитання 17

Пишуться з не разом усі дієприкметники рядка

варіанти відповідей

(не)забуті слова, (не)зібраний вчасно врожай 

(не)скопаний город, (не)прибраний і захаращений двір

(не)впорядковані записи, ніким (не)орані поля

(не)випрасуваний костюм, (не)политі звечора квіти

Запитання 18

Дієприкметниковий зворот, який стоїть перед означуваним словом (розділові знаки опущено), є в реченні


варіанти відповідей

Вони не могли забути свою овіяну степовими вітрами чумацьку молодість.

А в долині тихий потічок ледве-ледве дзюрчитьоточений вербами та калиною.

Біліє розквітла гречка де-не-де підсинена волошками.

Глибокі урвища Соколиного бору порослі чагарниками ніколи не бачили сонця.

Запитання 19

Не потребує редагування словосполучення

варіанти відповідей

діюче законодавство

головуючий на зборах

відстаючий учень

ходяча енциклопедія

Запитання 20

На місті обох пропусків пишеться и в рядку

варіанти відповідей

палаюч.. вогнища, доглядаюч.. дітей

намагаюч..сь допомогти, колюч.. троянди

розмовляюч.. вголос, виглядаюч.. у вікно

переглядаюч.. кадри, балакаюч.. дівчата

Запитання 21

Із суфіксом -учи- (-ючи-) пишуться всі дієприкметники рядка

варіанти відповідей

глад..чи, смаж..чи, в'яж..чи

нос..чи, тривож..чись, сад..чи

кол..чи, пол..чи, ріж..чи

стел..чи, бо..чись, діл..чи

Запитання 22

Неправильно побудоване речення з дієприслівниковим зворотом у рядку

варіанти відповідей

Ліза сміялась, закидаючи назад свою гарненьку голівку.

В срібнім верболозі, таємні спільники мої, не підкоривши серця прозі, співають пізні солов’ї. 

Скінчивши університет, мене послали працювати вчителем.

Онисько сидів, підібгавши ноги й нахиливши голову.

Запитання 23

Через дефіс писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

час / від / часу,коли / не / коли, як / не / як

кінець / кінцем,вряди / годи, будь / де

сам / собою,повік / віки, такий / сякий

по / латині,по / дитячому, по / свійськи

Запитання 24

Разом треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

мимо / хідь, на / яву, будь / що / будь

по / друге, на / вшпиньки, до / ладу

на / сам / перед, на / чисто, за / видна

до / пізна, куди / небудь, перед / усім

Запитання 25

Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо в рядку

варіанти відповідей

З / верху гори відкривається чудовий краєвид

Удосвіта дві хмароньки зустрілися в / горі.

Осінь – це життя, що гомонить по / своєму.

На / дворі повітря було особливо чисте, бадьоре.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест