Укажіть дату скасування кріпацтва в Наддніпрянській Україні?
Укажіть міста, які поєднала перша залізниця в Наддніпрянській Україні.
Що гальмувало в Наддніпрянській Україні розвиток капіталістичних відносин на селі після селянської реформи 1861 р.?
Укажіть дати, указів, циркулярів царського уряду, які обмежували використання української мови.
Назва документа, в якому стверджувалося, що «ніякої окремої малоросійської мови не було, немає бути не може»:
Сутність Емського указу імператора Олександра II:
Наслідок військової реформи:
Назва народницького гуртка, що діяв в Україні у 70-х рр. XIX ст.:
Яке видання мало назву «Основа»?
Укажіть рядок, у якому названо членів Петербурзької громади (початок 60-х років 19 ст.)
Які напрями переважали в діяльності громад у 60-ті роки 19ст.?
1 пропаганда соціалістичних ідей і повстання проти самодержавства
2 видання підручників та популярних книжок українською мовою
3 створення мережі таємних антиурядових революційних гуртків
4 організація недільних шкіл для дорослого населення
5 підготовка до терористичних актів проти царських посадовців
Яке твердження стосується «Братства тарасівців»?
Які причини спонукали російський царат скасувати кріпацтво?
1 масштабне зростання селянського руху за звільнення від кріпосницької залежності та наділення селян землею
2 прагнення юридично вирівняти всі стани в імперії
3 невміння більшості поміщиків раціонально організовувати сільськогосподарське виробництво
4 поразка у Кримській війні, яка яскраво засвідчила відсталість держави в економічному та військовому плані
5 потреба розвитку селянського підприємництва, збільшення кількості робітників у промисловості
Доповніть твердження.
За селянською реформою 1861 р. селяни….
1 звільнялися від кріпацтва
2 отримували право відмовитися від наділу й переселитися до міста
3 звільнялися від сплати всіх податків, рекрутського обов’язку
4 отримували земельний наділ за викуп
5 отримали право вільного виходу з общини з наділом землі
Основне заняття Терещенків, Яхненків, Харитоненка:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома