Позначте рік заснування у Києві гуртка “хлопоманів”:
Позначте ім’я одного з засновників Петербурзької громади:
Хто запровадив викладені нижче заборони?
«Не допускати ввезення в межі імперії... будь-яких книг і брошур, що видаються за кордоном на малоросійському наріччі. Друкування і видавання в Імперії оригінальних творів і перекладів на тому ж наріччі заборонити, за винятком історичних документів...»
Яка організація видавала зображений на фото журнал:
Який прошарок суспільства не брав участі у виборах до земств?
Укажіть, хто зображений на портреті?
Укажіть мету, з якою царська влада видала Валуєвський циркуляр:
Укажіть назву наукової установи, про яку йдеться в уривку з історичного джерела.
«...переважно досліджує губернії Київського освітнього округу в усіх тих аспектах, що є предметом занять Товариства, і особливо дослідження зі статистики та етнографії... відшукує й доводить до відома вже зібрані й ті, що зберігаються в місцевих архівах, відомості про край, розглядає їх, вирішує, як їх використати для науки...»
Позначте. Коли відбулося польське повстання:
а
Позначте назву німецького міста, де імператор Олександр ІІ у 1876 р. підписав антиукраїнський указ:
Що таке «відрізки»?
Що було гальмом у розвитку капіталістичних відносин на селі після аграрної реформи 1861 р.?
Які поняття виникли у зв’язку з проведенням селянської реформи 1861 р.?
Установіть відповідність між прізвищами історичних осіб та їхньою діяльністю в громадівському русі
1. Т. Шевченко; а) член першої української громади;
2. П. Куліш; б) організатор гуртка «хлопоманів»;
3. В. Антонович в) один із видавців журналу «Основа»;
4. В. Білозерський; г) автор підручників для недільних шкіл;
д) представник революційно-демократичної течії
у Київській громаді
Установіть послідовність подій:
а) діяльність таємної студентської організації «Братство тарасівців»;
б) Емський указ Олександра ІІ;
в) діяльність Петербурзької громади;
г) відкриття першої в Наддніпрянській Україні залізної дороги..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома