Набрану кількість балів слід ділити на 100, округлити вгору до цілих та додати 100, щоб отримати оцінку за шкалою 100-200 балів.
Рейтингова оцінка за шкалою 100–200 балів
Оцінка за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів
100–105 - 1 бал
106–110 - 2 бал
111–115 - 3 бали
116–125 - 4 бали
126–135 - 5 балів
136–145 - 6 балів
146–152 - 7 балів
153–162 - 8 балів
163–172 - 9 балів
173–182 - 10 балів
183–192 - 11 балів
193–200 - 12 балів
У кіоску продають морозиво 12 різних видів, з них 4 види — з горіхами, решта — фруктові. Яка ймовірність того, що вибраний навмання покупцем один вид морозива буде фруктовим?
За 6 однакових конвертів заплатили 3 грн. Скільки всього таких конвертів можна купити за 12 грн?
Сума довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда, що виходять з однієї вершини, дорівнює 60 см. Визначте суму довжин усіх ребер цього паралелепіпеда.
Яке з наведених чисел є коренем рівняння
Усі зображені на рисунку прямі лежать в одній площині, прямі m і n є паралельними. Визначте градусну міру кута α.
Якщо а < –2, то
Укажіть з-поміж наведених функцію, ескіз графіка якої зображено на рисунку.
Для місцевості, що лежить на рівні моря, нормальний атмосферний тиск становить 760 мм рт. ст. Із підняттям на кожні 100 метрів угору атмосферний тиск знижується на 10 мм рт. ст. Укажіть з-поміж наведених формулу, за якою ви- значають атмосферний тиск р (у мм рт. ст.) на висоті h метрів над рівнем моря.
Точки А, В, С та D лежать в одній площині. Які з наведених тверджень є правильними?
I. Якщо точка В належить відрізку СD, то СВ + ВD = СD.
II. Якщо точка А не належить відрізку СD, то СА + АD < СD.
III. Якщо відрізок СD перетинає відрізок АВ в точці О під прямим кутом і АО = ОВ, то АС = СВ.
Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння
Укажіть значення похідної функції у = f(x) у точці з абсцисою xo (див. рисунок).
Розв’яжіть нерівність log2x < b, використавши рисунок.
Обчисліть sinα, якщо cosα = 0,8 і
Основою піраміди є трикутник зі сторонами 5 см, 12 см і 13 см. Знайдіть висоту піраміди, якщо бічні грані нахилені до площини основи під кутом 45°.
Установіть відповідність між функцією (1–3) та її властивістю (А–Д).
ФУНКЦІЯ №1.
Установіть відповідність між функцією (1–3) та її властивістю (А–Д).
ФУНКЦІЯ №2.
Установіть відповідність між функцією (1–3) та її властивістю (А–Д).
ФУНКЦІЯ №3.
До кожного початку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
1. Сума чисел 32 і 18
До кожного початку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
2. Добуток чисел 32 і 18
До кожного початку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
3. Частка чисел 32 і 18
Бічні сторони АВ та CD прямокутної трапеції АВСD дорівнюють 6 см і 10 см відповідно. Менша діагональ трапеції лежить на бісектрисі її прямого кута (див. рисунок). Установіть відповідність між відрізком (1–3) та його довжиною (А–Д).
1. основа ВС
Бічні сторони АВ та CD прямокутної трапеції АВСD дорівнюють 6 см і 10 см відповідно. Менша діагональ трапеції лежить на бісектрисі її прямого кута (див. рисунок). Установіть відповідність між відрізком (1–3) та його довжиною (А–Д).
2. проєкція сторони CD на пряму AD
Бічні сторони АВ та CD прямокутної трапеції АВСD дорівнюють 6 см і 10 см відповідно. Менша діагональ трапеції лежить на бісектрисі її прямого кута (див. рисунок). Установіть відповідність між відрізком (1–3) та його довжиною (А–Д).
3. середня лінія трапеції АВCD
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. До кожного по- чатку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
1. Пряма СD1
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. До кожного по- чатку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
2. Пряма АС
На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. До кожного по- чатку речення (1–3) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
3. Пряма А1В
Арифметичну прогресію (an) задано формулою n-го члена: an=5–3,6n. Визначте різницю а4 – а2.
Визначте довжину (у см) твірної конуса, якщо його об’єм дорівнює 800π см3, а площа основи — 100π см2.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома