Синонімом до слова ґре́чний є:
Синонімом до слова брунатний є:
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:
Літеру С на місці пропуску потрібно писати в усіх словах рядка:
Суфікс -ИВ-(О) має однакове значення у всіх словах, ОКРІМ:
Суфікс -ЦТВ(О)- потрібно писати у всіх словах рядка:
Суфікс -ИК- має однакове значення у всіх словах, ОКРІМ:
Літеру И треба писати на місці пропуску в рядку:
Прочитайте текст:
Орхідеї не люблять прямих сонячних променів, тому їх не ставлять (1) будь/куди. Для них не підходять (2) перші/ліпші горщики, отже, (3) з/поміж уподобаних вами вибирайте прозорі. Не крутіть вазони з боку на бік, не поливайте квіти (4) на/швидку/руч - і вони (5) довго/довго тішитимуть вас цвітом.
Без дефіса треба писати слово, позначене цифрою:
Правил уживання великої букви дотримано в реченні:
Немає лексичної помилки в рядку:
Лексична помилка є в рядку:
Граматично правильне закінчення речення «Переглянувши фільм..
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
А А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
Б Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
В Проте пам’ятаймо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
Г Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумуємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби — і от промова готова.
Д Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено слухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Первісний текст буде відновлено:
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
А А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
Б Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
В Проте пам’ятаймо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
Г Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумуємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби — і от промова готова.
Д Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено слухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Спонукальним є речення:
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
А А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
Б Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
В Проте пам’ятаймо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
Г Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумуємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби — і от промова готова.
Д Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено слухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Однорідні обставини є в обох реченнях, позначених:
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
А А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
Б Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
В Проте пам’ятаймо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
Г Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумуємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби — і от промова готова.
Д Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено слухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Роль підмета виконує слово:
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
А А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
Б Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
В Проте пам’ятаймо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
Г Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумуємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби — і от промова готова.
Д Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено слухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням
Фразеологізм: Значення:
1. ні світ ні зоря А. ніколи
2. ні кілка ні дрючка Б. рано
3. ні вдень ні вночі В. байдуже
4. ні гаряче ні зимно Г нічого
Д мовчки
Установіть відповідність між фразеологізмом і його антонімом.
Фразеологізм: Фразеологізм-антонім:
1. Водити за ніс А. посипати голову попелом
2. Витикати носа Б. не показувати очей
3. Зарубати на носі В. розкривати карти
4. Вішати носа Г тримати хвіст бубликом
Д. викинути з голови
Доберіть приклад речення (А - Д) до кожної умови вживання тире (1-4)
Умова вживання тире:
1 тире між підметом та присудком
2 тире при відокремленій прикладці
3 тире на місці пропущеного члена речення
4 тире при однорідних членах речення
Приклад речення:
А Родзинки, цукати, пудра — усе це знадобиться вам для того, щоб прикрасити паску.
Б Кошик, сплетений з вербових гілочок, — незмінний атрибут Великодня.
В Вершечок паски оздоблюють по-різному: на Сході прикрашають білою мастикою, а на Заході — виробами з тіста.
Г На Великдень настає саме той час — зібратися разом усією родиною.
Д Усе зерно збирали у великі круглі посудини — кошелі.
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова
Однією із (1)соціальних навичок людей є вміння працювати, однак, (2)заробляючи, (З)далеко не всі вміють правильно розпоряджатися (4)отриманими коштами.
Частина мови:
А прислівник Б прийменник В дієприслівник Г дієприкметник Д прикметник
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Неправильно побудовано речення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома