Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Правда,(1) часом вона помічала,(2) що низом,(3) поміж комишами,(4) щось проскакувало,(5) а шамкий сухий лист очерету тоді тріщав.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Данило,(1) напевно,(2) пройшов кілометрів з п'ятнадцять,(3) і така кволість охопила його,(4) що з-під ніг стала втікати земля,(5) а з очей випадати зорі.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Рослий,(1) красивий,(2) горбоносий,(3) вiн пiдходить до мене,(4) а я йому вклоняюся посеред того двору,(5) де вiтрець пiдмiтає срiбло,(6) а дерев'яний лелека виглядає весну.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Яка не є убога наша хатинка,(1) а i їй колядники наспiвали щастя,(2) наспiвали,(3) що в нашому дворi будуть стояти i мiсяць,(4) i ясна зоря...
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Серед нічної тиші та темноти до вас донеслося,(1) як Яким почав лаштуватися до відпочинку,(2) щось таке він підсовував,(3) щось розгортав і,(4) позіхнувши,(5) незабаром почав висвистувати носом.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
А там далі,(1) за річкою,(2) що обставилася стіною темно-зеленого очерету,(3) потяглося нив'я довгими поясами,(4) розіслалися лани широкими килимами,(5) ховаючи свої краї аж там,(6) де земля сходиться з небом,(7) де блакитний край неба зливається з темно-зеленою далечиною.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Пісня волі,(1) споетизованої,(2) може,(3) в дні лихоліття,(4) чаруючим акордом лунала в серцях молоді,(5) поривала її туди,(6)де ще не чуть кайданів,(7) скованих на людей людьми.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Недобитки січової руїни,(1) хоробріші,(2) завзятіші,(3) звили собі гніздо в Туреччині і возили звідти на Вкраїну,(4) мов контрабанду,(5) палкі заклики у кіш на волю,(6) до січового братерства.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
1. Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Траплялося й так,(1) що зарічки були такі широкі,(2) що перекинути дерево з берега на берег було неможливо;(3) тоді доводилося рубати кілька десятків колод і, (4)спускаючи їх на воду,(5) в'язати одну до однієї,(6) аж поки такий живий,(7) плавкий міст досягав другого берега.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
А знадвору бив,(1) стукотів град,(2) лив дощ,(3) і коли я підвів голову,(4) то побачив:(5) від удару блискавки шибки в одному вікні покололися,(6) на склі розбіглися густим пучком тріщини,(7) і в ті тріщини ллється в хату світла зеленкувата вода,(8) промиває нам вікна.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте речення ( цифра позначає попередній розділовий знак)
Ще раз блиснуло й прогуркотіло,(1) тільки звуки грому вже чулись далі,(2) за провулком,(3) а в нас трохи посвітлішало в хаті,(4) і лило без кінця,(5) ніби хотіло надолужити за всю спеку, (6) за всі сухі,(7) нестерпно гарячі дні...
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома