Однорідними означеннями ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Граматичну помилку щодо вживання однорідних членів допущено в реченні
Однорідні члени є в обох реченнях
Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено):
Двокрапку треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Однорідними додатками ускладнено речення
Позначте речення з узагальнювальним словом після однорідних членів речення (розділові знаки пропущено):
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Здавна люди налічували в дощовій веселці сім кольорів червоний, жовто-гарячий, жовтий, зелений, голубий, синій і фіолетовий. (2)Можливо, у цій сімці наші предки вбачали щось таємничо-магічне. (3)Недарма ж тиждень складався з семи днів, а на небі налічували тоді сім планет. (4)Придивляючись до веселки уважніше, не можна не помітити різні відтінки, що поступово переходять один в один. (5)Цих відтінків безліч.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)
Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому
на/зустріч, і зупинитися посеред степу. (2) Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3) А хто бажав би ще й перевірити вітер
на/силу
, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає
до/долу. (4) А ще краще – на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня – справді неабияка [...]. (5) Вітер – це ілюзія руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)
Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому
на/зустріч, і зупинитися посеред степу. (2) Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3) А хто бажав би ще й перевірити вітер на/силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає
до/долу. (4) А ще краще – на віковічного дуба, адже нахиляти коренастого велетня – справді неабияка [...]. (5) Вітер – це ілюзія руху, і тому на місці можемо насолоджуватися швидкістю, летом, окриленням.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома